AndroidHealthClinic

Welke creatine moet ik kiezen?

creapure mono van olimp ;)! vind ik top

monohydraat

Ik ben nieuw op dit forum en kon niet echt vinden hoe ik een nieuwe topic aan moet maken, dus doe het even zo. Ik ben 180 en weeg 70kg en ben van plan creatine te gaan gebruiken. Ik heb hier net alle verschillende creatines doorgelezen en kon nog niet echt de juiste voor mij vinden. Mijn doel is veel aankomen en het liefst in spiermassa ik kam deze tegen op internet: http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...portsnutrition/creatine-ethyl-ester-capsules/ is dit een goede optie? er staat ook dat er geen onderbrekingsfase nodig is dus gewoon iedere dag 4 pillen innemen ookal sport je die dag niet?

alvast bedankt

Creatine monohydraat en probeer dan van welk merk je ook kiest de pure te pakken zit je zeker goed. Zorg ook dat er geen smaak aan zit want creatine met smaak is of suikers of dextrose en je wilt gewoon pure

Creatine monohydraat en probeer dan van welk merk je ook kiest de pure te pakken zit je zeker goed. Zorg ook dat er geen smaak aan zit want creatine met smaak is of suikers of dextrose en je wilt gewoon pure

Bedankt ga even naar een andere monohydraat zoeken dan!

Terug
Naar boven