AndroidHealthClinic

welke creatine ?

sisko

Cool Novice
Waardering
0
welke van deze 2 zou ik nemen ?
kre-alkalyn of deze ethyl-esther [Link niet meer beschikbaar]

voornaamste reden wrm ik voor de laatste wil gaan is dat je zogezegd geen water houd omdat je lichaam de creatine beter absorbeert.is dit waar of is het verkoperspraatjes ?

ik weet persoonlijk niet welke ik zou moeten nemen kheb geen 1 van beiden gebruikt maar op i'net vond ik een vergelijking tussen de 2 waar de mensen CEE beter vonden.
en natuurlijk wil ik ook gaan voor diegene die geen bloating(water vasthouden) geeft welke dat het ook is.

Volgens mij is 't maar net waar jijzelf het beste op reageert. Wat voor mij super werkt kan bij jou wel zwaar bagger werken. Ik reageer bijvoorbeeld goed op gewone creatine mono, en heb ook nog geen ander geprobeerd...

kzou gewoon bij monohydraat blijven tbh. Lijkt me allemaal verkooppraatjes die 'speciale' creatine

Imo. altijd eerst monohydraat proberen.. als dat niet werkt (erg veel vocht vasthoudt of gewoon niet aanslaat) kun je gaan kijken naar de exotischere varianten.

welke van deze 2 zou ik nemen ?
kre-alkalyn of deze ethyl-esther [Link niet meer beschikbaar]

voornaamste reden wrm ik voor de laatste wil gaan is dat je zogezegd geen water houd omdat je lichaam de creatine beter absorbeert.is dit waar of is het verkoperspraatjes ?

ik weet persoonlijk niet welke ik zou moeten nemen kheb geen 1 van beiden gebruikt maar op i'net vond ik een vergelijking tussen de 2 waar de mensen CEE beter vonden.
en natuurlijk wil ik ook gaan voor diegene die geen bloating(water vasthouden) geeft welke dat het ook is.

Hoi Sisko,

Als je de Creatine Ethyl ester van Axis Labs zoekt kun je bij ons bijna de dubbele hoeveelheid krijgen voor dezelfde prijs!
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=57&products_id=370

Je kunt inderdaad ook beginnen met een eenvoudige maar goede Monohydraat zoals de RAW IRON om eens te kijken hoe je reageert op Creatine.
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=57&products_id=375

Succes met je keus.:)

Sportieve groeten,
Bas

Terug
Naar boven