AndroidHealthClinic

Welke creatine pillen

XXL nutrition, gewoon goede A kwaliteit voor aangename prijs.
Dit inderdaad, ga of voor hun huismerk creatine of voor megagrow. Prima post Workout supplement met alles wat je nodig hebt. Al is dit wel een shake. Verder gaat dit je toch niets brengen op de lange termijn als je je voeding niet op orde krijgt.

Gewoon de normale van Santa Maria (geen volkoren/whole wheat etc). Andere merken wraps zijn echt te ranzig voor woorden :P

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dit doet. Gewoon een droge wrap met kipfilet erin of doe je nog wat erbij om het lekkerder te maken?

Creatine mono van xxl door je shake, merk je niks van qua smaak. En meal preppen. Google is your friend.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je dit doet. Gewoon een droge wrap met kipfilet erin of doe je nog wat erbij om het lekkerder te maken?

In de ochtend als ik opsta bak ik m'n kip tijdens het aankleden/spullen pakken :P Ik bak m'n kip in een klein beetje shoarma kruiden en er gaat dan een minimale hoeveelheid knoflooksaus in de wrap :p Soms wat sambal erbij, ook.

Ik neem dit apart mee naar m'n werk, en daar beleg ik de wrap met kip(shoarma) en een beetje saus. Dat doe ik niet thuis al, want dan wordt het ranzig zodra je het gaat eten.

De wraps eet ik direct uit het pak - zonder op te warmen.

• Like
Waarderingen: JdT
Ik doe inderdaad altijd lidl wraps en doe er ook vaak kip in. Twee losse bakjes mee. 1 met wraps en 1 met kip. Dan maak ik ze ter plekke. Ik zorg dat de kip goed gemarineerd is, dan eet ik ze zo op. Je kan eventueel ook met sla en/of saus etc etc.

gewoon lepeltje vol en in je bek duwen, niet janken en doorslikken.

vast niet de eerste keer.

Ik doe inderdaad altijd lidl wraps en doe er ook vaak kip in. Twee losse bakjes mee. 1 met wraps en 1 met kip. Dan maak ik ze ter plekke. Ik zorg dat de kip goed gemarineerd is, dan eet ik ze zo op. Je kan eventueel ook met sla en/of saus etc etc.
Ze hebben soms ook die met tomaat en spinazie smaak. Zijn ook lekker. Wat plakken tomaat erbij doen en het wordt vanzelf wel smeuiig genoeg met de kip erbij. :)

Gooi er wat feta voor de goede vetten bij en magere kwark als saus en je hebt goede snack met prima voedingswaarde.

• Topic Starter Topic Starter
Wraps (uit de Lidl) met kipfillet en sla eet ik ook wel soms eens. Super lekker met een beetje mosterdsaus erbij ;)

Voor vandaag heb ik pasta mee met kalkoenfillet in een bakje en deze morgen al mijn whey shake met crea binnen gekapt.

Wraps (uit de Lidl) met kipfillet en sla eet ik ook wel soms eens. Super lekker met een beetje mosterdsaus erbij ;)

Voor vandaag heb ik pasta mee met kalkoenfillet in een bakje en deze morgen al mijn whey shake met crea binnen gekapt.

Ik vind de creatine beter werken als ik een half theelepeltje in de shake voor en de shake na de training neem. Beide keren is ongeveer 2-3 gram.

• Topic Starter Topic Starter
Soms heb ik wel eens wat extra energie nodig om te gaan naar de gym wat volgens mij niet met een shake en creatine kan bereikt worden :)

Soms heb ik wel eens wat extra energie nodig om te gaan naar de gym wat volgens mij niet met een shake en creatine kan bereikt worden :)
Ik ben van mening dat met goede voeding en een goede focus/mindset je absoluut geen pwo nodig hebt.

Ik ben van mening dat met goede voeding en een goede focus/mindset je absoluut geen pwo nodig hebt.
Dat dacht ik ook. Tot ik nooit meer s ochtends kon trainen, ontzettendl ange dagen ging maken en echt graag wilde trainen. Dan is een PWO wel lekker. Ik ga zo ook trainen, dan neem ik niets :)

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik weet niet wat jij overdag doet. Maar ik ben lichamelijk wel moe na een dag werken.
Denk dat het ook verschillend is, dat iedereen ander soort werk heeft, ik gok iemand met een kantoorbaan, s avonds nog lichamelijk energie overheeft.
Ik heb lichamelijk werk, dan komt er niet veel meer uit na een dag druk zijn, een pwo is echt wel een uitkomst. Niets is frustrerender dan graag willen trainen en vervolgens geen energie te hebben.

Hier ben ik het wel mee eens, maar ik weet niet wat jij overdag doet. Maar ik ben lichamelijk wel moe na een dag werken.
Denk dat het ook verschillend is, dat iedereen ander soort werk heeft, ik gok iemand met een kantoorbaan, s avonds nog lichamelijk energie overheeft.
Ik heb lichamelijk werk, dan komt er niet veel meer uit na een dag druk zijn, een pwo is echt wel een uitkomst. Niets is frustrerender dan graag willen trainen en vervolgens geen energie te hebben.
Mee eens, vergeten te noemen dat levensstijl/inrichting er natuurlijk ook effect op heeft.

En daarom is bijvoorbeeld een bcaa product met 100mg caffeine soms ook meer dan genoeg als ik na 18.00u train. Anders lig ik 's nachts nog te draaien :(

Terug
Naar boven