Fitness Seller

Welke creatine pillen

En daarom is bijvoorbeeld een bcaa product met 100mg caffeine soms ook meer dan genoeg als ik na 18.00u train. Anders lig ik 's nachts nog te draaien :(
of enkel caf tabs werkt ook.
OT Sommige creatine's zijn idd korrelig als je deze oplost (dit had ik bij B&F en een van maximize (of olimp oid) vroeger), degene van xxl zelf bijvoorbeeld is echt zeer fijn. Vergelijk het als kristalsuiker en bloemsuiker.
Gooi het ook meestal door mijn whey, anders schepje in de mond en doorspoelen.
Heb ook gemerkt dat met de 'korrelige' crea's meer darm-/buikklachten had.

Mer creatine zo snel dan?

Werkt en merk je creatine zo snel dan?

Volgens mij zit het net zo snel in je bloed als gewoon losse aminozuren, maar ik denk ook voor de snelle en efficënte opname dat het beter is rond de training.
Op dat moment hebben je spieren snel en voldoende creatine nodig.

Volgens mij zit het net zo snel in je bloed als gewoon losse aminozuren, maar ik denk ook voor de snelle en efficënte opname dat het beter is rond de training.
Op dat moment hebben je spieren snel en voldoende creatine nodig.
Denk eerlijk gezegd dat eht niet veel uitmaakt wanneer je het inneemt. Ik heb iig geen verschil gemerkt tussen 's ochtends, pre-wo of post-wo. Merkte zelfs amper verschil als ik enkel op traningsdagen creatine innam (bij 5keer pw trainen)

Denk eerlijk gezegd dat eht niet veel uitmaakt wanneer je het inneemt. Ik heb iig geen verschil gemerkt tussen 's ochtends, pre-wo of post-wo. Merkte zelfs amper verschil als ik enkel op traningsdagen creatine innam (bij 5keer pw trainen)

Het verschil is in procentjes en die merk je zo niet. Net als betere voeding of een rep extra, het zijn erg kleine beetjes verschil telkens.

Het is ook onderzocht dat op rustdagen ook creatine inname niet per definitie genomen worden. Heb er nooit echt ingedoken om het echt uit te zoeken en aangezien Creapure zo goedkoop is, dat ik het maar op rustdagen neem. Anders vergeet ik de routine door de weeks ook wel eens haha

Mer creatine zo snel dan?

Werkt en merk je creatine zo snel dan?
Duurt zo'n 0.5-1 u voordat piek concentraties in het bloed worden bereikt als je creatine op een nuchtere maag in oplossing neemt (als maaltijd wordt het met circa een uur verlengd). Voordat het volledig is geabsorbeerd en opgenomen ben je volgens mij minstens 2 uur verder; na de laadfase wordt het grootste gedeelte vervolgens ook niet opgenomen (als je >2 gr inneemt) en komt het in de urine terecht. Merken ga je het niet omdat het een fractie betreft van de totale hoeveelheid creatine in het lichaam (beetje bodybuilder heeft ruim boven de 100 gr creatine in z'n lichaam, waarvan ~95% dus in het spierweefsel).

Duurt zo'n 0.5-1 u voordat piek concentraties in het bloed worden bereikt als je creatine op een nuchtere maag in oplossing neemt (als maaltijd wordt het met circa een uur verlengd). Voordat het volledig is geabsorbeerd en opgenomen ben je volgens mij minstens 2 uur verder; na de laadfase wordt het grootste gedeelte vervolgens ook niet opgenomen (als je >2 gr inneemt) en komt het in de urine terecht. Merken ga je het niet omdat het een fractie betreft van de totale hoeveelheid creatine in het lichaam (beetje bodybuilder heeft ruim boven de 100 gr creatine in z'n lichaam, waarvan ~95% dus in het spierweefsel).

Dus beste zou zijn? ca 45minuten voor de training voor piek tijdens de training? Kwartier is te kort op de training? Of liever 1,5 uur ?

Dus creatine in een pre-workout is geen onzin?

Terug
Naar boven