- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerst dat topic over mannen met hoge hakken? nu een topic over mannen met rokken? waarom worden we gewoon niet met zijn alle travo![]()
je bent toch anno 2012 niet gay als je een rok en hakken draagt of sla ik de bal nu verkeerd mis![]()

Of gewoon graag een rok draagt en niets meer dan dat![]()

Ik wil maar zeggen als het kledingmerk diesel of ander hip merk plots een kilt ( rok ) voor de man op de markt brengt zal je bijna 70% van alle dbb leden zien in een rok omdat het van diesel is . Is het niet van diesel of ander merk dan ben je een fag omdat je een rok draagt.
anno 2012 zijn bijna alle k*tjochies gay man.
---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 22:33 ----------
---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 22:34 ----------
ja hoor kerel, droom lekker verder man.
woehahahaaaaaaa trololololoooool ik lig platen als dan plots je vrienden in rok uitgaan en jij staat er dan maar bij in je jeans ben ik er zeker van dat ook jij in een paar weken tijd je jeans vaarwel zegt .

en als dan plots je vrienden in rok uitgaan en jij staat er dan maar bij in je jeans ben ik er zeker van dat ook jij in een paar weken tijd je jeans vaarwel zegt .
als die vrienden van mij een rok dragen dan ga ik dus echt niet met ze uit 

en als dan plots je vrienden in rok uitgaan en jij staat er dan maar bij in je jeans ben ik er zeker van dat ook jij in een paar weken tijd je jeans vaarwel zegt .
blabla
We hebben ongeveer dezelfde maten en soms pak ik wel eens een jeans van hem.
blabla
Is toch met alles zeker bij jongere mensen die bezwijken onder de groepsdruk . Dan zou je nog verschieten hoeveel percentage er een rok zou dragen omdat bv heel de vriendenkring er een draagt.
als bv iedereen een rok begint te dragen maar dan ook iedereen van artsen tot politieagenten en jij loopt er als de enige bij in je jeans . Dan durft ik mijn huis verwedden dat jij in no time een rok aanhebt.
maar nee wat er ook gebeurt ik blijf het gay vinden en ik geef geen zak om mode