XXL Nutrition

welke de beste plaats ( om zelf te injecteren )

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb even een vraag .
Je moet zelf injecteren .
Nu weet ik ook wel dat hier veel gaat geantwoord <orden dat je achterwerk ( bil ) de beste plaats is , maar om te aspireren nu net niet vind ik.
Wat is volgens jullie de beste plaats ( het gemakkelijkst) om jezelf te injecteren en goed ( zelf )te kunnen aspireren , EN waarbij je het minste risico neemt om een zenuw te raken ?
Dat laatse ( zenuw raken ) is nu net iets waar ik het meeste voor vrees .
Ikzelf heb net op spotinjectios gezien en mij lijkt de biceps ook wel overzichtelijk .

schouders is zeer makkelijk met insulinenaaldjes(winny)

Gewoon in je bil?

Dani zei:
Idd, maar dat is voor beginners niet gemakkelijk. Je moet dit namelijk al staande doen zelf.

@ Mixer: Om te oefenen zou ik aanraden in de quads. Je staat recht met je handen in natuurlijke houding, waar je handpalm is daar moet je injecteren...

De biceps vind ik persoonlijk wat klein om mee te beginnen, vooral als het om producten op oliebasis gaat.

Ik spuit ook in mn quads....gaat net zo makkelijk. Ik kan er bij zitten en je voelt dr vrijwel niets van. Ik wil nog n keer in mn kont proberen maar dat wordt wat meer gekloot, zeker met aspireren verwacht ik.

Heb vorige week voor het eerst in me quads gezet..damn wat een gekloot :D
Kreeg die zooi er amper in man...moest echt hard drukken met die 0,6x25 naald :mad:

al eens 0.8x40 geprobeerd ;)

gewoon de quads is het meestl makkelijk ga op bevoorbeeld je bed zitten in een houding dat je quad zo ontspannen mogelijk is. zet hem aand de rechter kant een stukje boven de helf van je been. niet te laag zetten want heb paar x gehad dat ik de volgende dag niet meer kon lopen omdat het was gaan lekker naar me knie. en langsaam injecteren.

Laatst bewerkt:
TylW zei:

Idd....ik vindt 25 mm naalden ook wat aan de korte kant, is mss wat om winny in je schouders te injecteren. Ikzelf heb ook 0.8x40....enne ze zien er angstaanjagender uit dan het in werkelijkheid is, ik voel dr weinig van.

Terug
Naar boven