AndroidHealthClinic

Welke deoderant goed?

Thekingofpop

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Beste dbber's
Ik heb een vraagje over deo's Ik heb al een aantal deo's gehad maar ze werken bij mij niet erg goed. Ik gebruik nu nivea for men black and white, en heb axe ook al geprobeerd. Weten jullie misschien een goede deo?
greetz,

Ligt eraan wat je wilt.

Voor een lekkere geur neem ik altijd fa sport. goedkoop zit veel in en ruikt lekker.

Voor anti transparant Syneo 5, dit schroeit je poriën 4/5 dagen helemaal dicht en kan je niet meer zweten. Is wel erg prijzig.

Voor de rest moet je niet naar de tv kijken om je keuze te beïnvloeden het is toch allemaal bullshit. 48h protect....lol

Odorex deo icm ''odorex extra dry'' is een week lang geen druppel zweet.

rexona for men. goed spul

Gillette anti-transpirant, super deo

Ligt eraan wat je wilt.

Voor een lekkere geur neem ik altijd fa sport. goedkoop zit veel in en ruikt lekker.

Voor anti transparant Syneo 5, dit schroeit je poriën 4/5 dagen helemaal dicht en kan je niet meer zweten. Is wel erg prijzig.

Voor de rest moet je niet naar de tv kijken om je keuze te beïnvloeden het is toch allemaal bullshit. 48h protect....lol

Odorex deo icm ''odorex extra dry'' is een week lang geen druppel zweet.

Niet echt gezond!

rexona dry , groene, goeie geur en geen zweetplekken

ik zou bijna willen zeggen alles behalve axe. Axe is zonder twijvel de slechtste deo ever.
Ik zit tegenwoordig aan de Nivea silver protection. Echt super deo. Geur goed, prijs valt echt mee, en het werkt super.

ik zou bijna willen zeggen alles behalve axe. Axe is zonder twijvel de slechtste deo ever.
Ik zit tegenwoordig aan de Nivea silver protection. Echt super deo. Geur goed, prijs valt echt mee, en het werkt super.

Jij kijkt zeker nooit reclames? :D

Axe is de shit jonguh ! Lady's zijn er gek op !

On topic : Welke deo boeit me geen ruk, meestal gewoon axe, maar ben ook niet zo'n muffe zweterd.
Ik kan overigens niet tegen die dry deo's, krijg ik uitslag en irritatie van !

Aansteker voor je deoderant, 5 tellen sprayen op 4cm afstand en gegarandeerd NOOIT meer okselzweet :)

Gilette of Nivea for Men, beide werkt t wel goed tegen zweet. Axe is waardeloos man, voor een lekker luchtje spuit ik wel wat parfum/eau de toilette op.

Waarom is Axe de slechtste deo ever?

Axe is veel te commercieel en werkt niet goed. Alleen de geur telt lijkt het.

Gebruik zelf Rexona for men.

Waarom is Axe de slechtste deo ever?

Om zoveel redenen. De geur ruikt veel te veel naar alcohol, en als je axe spuit halverwege de dag tegen geurtjes werkt het 2 minuten, daarna ga je juist extra hard stinken door de combi axe + gedroogt zweet :P

Anti transpirant ftw. Zoals Kuki zegt is vooral de roller variant van silver protect awesome. spuit versie ook. Voor beste resultaat zou ik een roller versie gebruiken als je net uit de douche komt 's ochtends. Halverwege de dag de spuitvariant van dezelfde deo gebruiken ivm bacterien in de roller. Gegarandeerd succes :)

Gilette ftw

Ligt eraan wat je wilt.

ik moet altijd dry de laatste tijd anders loop ik met klotsende oksels.
op deze site+ [Link niet meer beschikbaar] staat dat het de geur van zweet afbreekt, maar niet echt specifiek dat je er minder door gaat zweten?

Maar dat is dus wel het geval?

Dove men+care, hell yeah!

Terug
Naar boven