JMeijerr
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is jou ervaring bij deze als ik vragen mag?
Klopt maar vind het wel lekker, integenstelling tot die antizweet shizzels dan spuit ik nog wel een paar keer ruik ik igg frisDat is zeker zo, Axe ruikt lekker maar het gaat niet je transparantie tegen. Ik zelf spuit zelden deo, ik zweet nauwelijks en ik heb gewoon parfum op en ik wil niet dat die lucht geblokkeerd wordt door mn deo.

zweet hoort uit het lichaam te kunnen om afval stoffen kwijt te raken.
met die anti transparant kan het zweet nergens heen, lijkt mij ook niet gezond
Idd, voor paar uur of een dag is ok. Maar voor paar dagen is niet echt goed.
Bro science...
Zweten is enkel om de lichaamstemperatuur te regelen. Afvalstoffen verlaten je lichaam via een andere weg. En als je zonder enkele inspanning al zweet onder de oksels transpireer je simpelweg overmatig. Dit kun je gerust tegen gaan.

ya rly"Hierdoor koelt het lichaam af. Zweet zorgt er ook voor dat de afvalstoffen uit het lichaam worden geloosd. Voor het grootste deel bestaat zweet uit water, maar het bevat ook afvalstoffen en zout."
Bron: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/2874-zweet-verkoeling-voor-het-lichaam.html
Dan nog ook al is het niet zo. Nog steeds is het slecht om niet kunnen gaan zweten voor paar dagen.

"Hierdoor koelt het lichaam af. Zweet zorgt er ook voor dat de afvalstoffen uit het lichaam worden geloosd. Voor het grootste deel bestaat zweet uit water, maar het bevat ook afvalstoffen en zout."
Bron: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/2874-zweet-verkoeling-voor-het-lichaam.html
Dan nog ook al is het niet zo. Nog steeds is het slecht om niet kunnen gaan zweten voor paar dagen.
Dit lozen van afvalstoffen gaat alleen echt op bij intensief sporten en ziek zijn. Bij sporten ivm melkzuur.
Als je gewoon lui voor de bank zit en gaat zweten als een gek zweet je gewoon teveel. Een middeltje hiervoor zou geen kwaad moeten kunnen.
Ik spuit 2 keer per week odaban op, en qua deo gebruik ik 8x4 - musk.