Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk hier eens,http://www.extradry.nl/dry.aspx
Ze geven aan om het 2-3 keer in de week te gebruiken, ikzelf gebruik het maximaal 1x in de 2 weken en doe eigenlijk al meer dan een jaar met me 'Dipper'.
heb hem ghaald! nou maar is proberen, je hoeft ook geen deo meer te gebruiken he

Gebruiksaanwijzing goed lezen btw, als je hem vandaag al gebruikt dan doe je het al verkeerd.
Oksels ontharen-> 24h wachten -> Opdoen en goed laten opdrogen voordat je kleren aandoet.
Oohja, had ik al gezegd dat de eerste keer best ZEER kan doen
Je kunt best wel een luchtje opdoen aangezien je toch geurloos bent onder je oksels.
Ik gebruik trimmer van een scheerapparaat, werkt prima.

En hoezo zou het nu al fout zijn?
Het moet trouwens toch in de avond? ...
, volgende dag oksels ff wassen.Liefst voor het slapen zodat het goed kan intrekken en je het niet direct verdoet met je zwoksels, volgende dag oksels ff wassen.
Is denk ik persoonsgebonden, ikzelf gebruik het nog amper, maar ik merk wel in de zomer dat ik minstens 1x in de week moet gebruiken.

Wat is jou ervaring bij deze als ik vragen mag?
Ik zit zelf te twijfelen tussen die rexona dry of dove men +care Ook las ik ergens dat de hoeveelheid suikers die je op een dag tot je neemt consequenties heeft voor het zweten.
gewoon 'n dag dus een uurtje of 12.