MuscleMeat

Welke deoderant goed?

Wat is dat odorex precies dan?

heb hem ghaald! nou maar is proberen, je hoeft ook geen deo meer te gebruiken he

Zo roller van Van Gilse, veel beter als al die bussen!! Nooit meer last van zweet oksels!

heb hem ghaald! nou maar is proberen, je hoeft ook geen deo meer te gebruiken he

Gebruiksaanwijzing goed lezen btw, als je hem vandaag al gebruikt dan doe je het al verkeerd.

Oksels ontharen-> 24h wachten -> Opdoen en goed laten opdrogen voordat je kleren aandoet.

Oohja, had ik al gezegd dat de eerste keer best ZEER kan doen :trollface:

Je kunt best wel een luchtje opdoen aangezien je toch geurloos bent onder je oksels.

Laatst bewerkt:
Gebruiksaanwijzing goed lezen btw, als je hem vandaag al gebruikt dan doe je het al verkeerd.

Oksels ontharen-> 24h wachten -> Opdoen en goed laten opdrogen voordat je kleren aandoet.

Oohja, had ik al gezegd dat de eerste keer best ZEER kan doen :trollface:

Je kunt best wel een luchtje opdoen aangezien je toch geurloos bent onder je oksels.

Ontharen in de zin van waxen? Of scheren?

axe.. die paarse <3

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 22:21 ----------

ja odorex is ook relaxed.. stink en zweet je gewoon bijna niet..

Wat is jou ervaring bij deze als ik vragen mag?
Ik zit zelf te twijfelen tussen die rexona dry of dove men +care Ook las ik ergens dat de hoeveelheid suikers die je op een dag tot je neemt consequenties heeft voor het zweten.

De Dove doet z'n werk gewoon goed, s'ochtends sprayen en de hele dag geen last van enige stank, zweet trouwens ook niet behalve als je zeer actief gaat sporten (Cardio).
Alleen de 48hr die ze beloven halen ze echt niet ;) gewoon 'n dag dus een uurtje of 12.

Kan je oderex bijv ook gewoon in de ochtend gebruiken?

Heb nu Sinds 3 dagen Axitrans. Perfect spul. Het brandde wel behoorlijk. Je voelt je zweetklieren dicht branden :P

zweet niks meer

Terug
Naar boven