MuscleMeat

Welke deoderant goed?

ik heb axe choclat shit.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jan 2012 om 15:15 ----------

Axe ruikt naar 16 jarige jongetjes... Knapt ieder meid op af (misschien die van 14 niet, maar moet dat wel net je doelgroep zijn).

Heb altijd nivea for men! Prima prijs/kwaliteit

nivea for men is beetje voor paupers die geen money hebben,

die ene die in de uitverkoop is.

die sanex dermo rollers zijn wel goed, alleen even laten opdrogen voor je je shirt aantrekt !

de enige methode om een wit t-shirt te dragen zonder dat het bij de oksels geel wordt is rexona extra dry en odorex extra dry lotion.

niveau for men _ cool kick (roller)

Odorex Extra Dry Dipper. Ideaal.

uhmmm dan is odorex verbeterd of had ik de verkeerde versie..jaren geleden odorex gehad die echt iedereen fout vond dus ook niet goed genoeg voor na het sporten. heb die maar in het toilet gebruikt en toen halverwege weggegooid

Ik gebruik de deodorant 'one million' en die ruikt echt geweldig vind ik.
Of het helpt tegen zweten etc weet ik niet, ik zweet niet rap.
Dove men + care vind ik ook wel goed ruiken, maar blijft minder lang hangen en geurt niet zo sterk.

ik moet altijd dry de laatste tijd anders loop ik met klotsende oksels.
op deze site+ [Link niet meer beschikbaar] staat dat het de geur van zweet afbreekt, maar niet echt specifiek dat je er minder door gaat zweten?

Maar dat is dus wel het geval?

ja je kan letterlijk niet meer zweten voor 4 a 5 dagen.....effect neemt wel af na langere gebruiksperiodes

:)

Laatst bewerkt:
uhmmm dan is odorex verbeterd of had ik de verkeerde versie..jaren geleden odorex gehad die echt iedereen fout vond dus ook niet goed genoeg voor na het sporten. heb die maar in het toilet gebruikt en toen halverwege weggegooid

Dit is geen luchtje, is ook van die rommel dat je een week niet meer zweet. gebruik het ongeveer 1x in de maand, tijdens sporten breekt het zweet gewoon uit, maar rest van de dag hou ik me oksels mooi droog.

Kan je die Odorex ergens in België kopen?

net even axitrans bestelt. Ik heb altijd periodes dat ik heel erg zweet onder mn oksels. Ik loop normaal met mn tanktop door het huis omdat ik geen zin heb in zweetplekken. moet maar eens afgelopen zijn!

:)

Laatst bewerkt:
Als je er echt last van hebt en van alles al in het verleden gedaan hebt om het zweten in de oksels tegen te gaan en axitrans niet voldoende werkt kan je botox overwegen. Heb het zelf niet gedaan dus kan je niks vertellen uit eigen ervaringen maar ken mensen die dat doen en wordt als positief ervaren.

http://www.huidinfo.nl/botox.html
oke thanks!

ja het is heel raar. ik heb echt 2 a 3 maanden per jaar last van veel zweten. de rest van het jaar niet.???
maar normaal volstaat een goede dry deo, maar de laatste tijd werkt die ookw at minder bij me.

net even axitrans bestelt. Ik heb altijd periodes dat ik heel erg zweet onder mn oksels. Ik loop normaal met mn tanktop door het huis omdat ik geen zin heb in zweetplekken. moet maar eens afgelopen zijn!

Heb ff gekeken, ben verbaasd om het prijsverschil tussen axitrans en die zooi die ik heb.

Axitrans 20ml: 13 EURO
Odorex 50ml: 3 EURO bij de kruidvat.

ach zolang het maar werkt.

Heb ff gekeken, ben verbaasd om het prijsverschil tussen axitrans en die zooi die ik heb.

Axitrans 20ml: 13 EURO
Odorex 50ml: 3 EURO bij de kruidvat.

ach zolang het maar werkt.
Ik zal van de week ook even voor die odorex kijken. ik ga gewoon beide testen. als het beide goed werkt is odorex natuurlijk voordeliger!

gebruik gewoon nivea for men en die werkt prima

Terug
Naar boven