XXL Nutrition

Welke dikte naald??

Dumbbell

Advanced Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
103kg
Ik weet dat dit al vaak is aangehaald maar nu ik de spuitjes
wil bestellen vraag ik het me toch nog even af.

Ik wil een test p kuurtje doen en wil hierbij voor
mijn bil 0,7x40 pakken en voor mijn been 0,6x30
zijn dit goede maten??

Want ik wil het net bestellen bij daxtrio en daar staat
bij 0,7x40 wel intermusculair maar bij 0,6x30 staat
voor subcutane (onderhuids) injecties.

Is dit dan een ander soort naald of zeggen ze dit gewoon
om de lengte?

Gr....

is prima,
neem ook een wat dikkere naald om mee op te trekken (ivm rubbertje die in vial terecht kan komen, als je met ampulles werkt no problem).

• Topic Starter Topic Starter
is prima,
neem ook een wat dikkere naald om mee op te trekken (ivm rubbertje die in vial terecht kan komen, als je met ampulles werkt no problem).

Hoe bedoel je dat het rubbertje in de vial terecht kan komen?
( wordt mijn eerste spuit ) ;)

op een vial zit altijd een rubberen seal;)

Hoe bedoel je dat het rubbertje in de vial terecht kan komen?
( wordt mijn eerste spuit ) ;)

als je bv met 0.7x40 doorsteekt door de rubberen top van de vial heen, KAN het zijn dat er een keer stukje rubber in het vialtje terecht komt, die wil je t liefst niet in je spier injecteren :)
daarom liever met een dikkere naald optrekken, dan de nieuwe naald erop om mee te injecteren (omdat je met de dikkere naald hebt opgetrokken past t rubbertje niet meer door de dunnere naald heen).
hoop dat je het nu een beetje begrijpt :)

Yep,gewoon dubbele naalden aanschaffen.
Hoef je niet te klooien,en het kost toch geen drol

Oke op die manier:D

Snap het helemaal!

Dan bestel ik 100 spuiten met 1.2x40 naald er al op.
En dan nog 100 losse 0,7x40 en 100 losse 0.6x30

Wel k*t dat het per 100 gaat allemaal, nu zit ik met 300 naalden haha.

Of kan 0.6x30 ook in de bil? Dan kan ik die 0,7x40 laten vallen

als je bv met 0.7x40 doorsteekt door de rubberen top van de vial heen, KAN het zijn dat er een keer stukje rubber in het vialtje terecht komt, die wil je t liefst niet in je spier injecteren :)
daarom liever met een dikkere naald optrekken, dan de nieuwe naald erop om mee te injecteren (omdat je met de dikkere naald hebt opgetrokken past t rubbertje niet meer door de dunnere naald heen).
hoop dat je het nu een beetje begrijpt :)

Precies, daarom is het ook zo onverstandig om dezelfde maat naalden te gebruiken voor zowel optrekken als injecteren.
Meestal 0,8x40.

Dus met 0,8x40 optrekken, vervolgens de 0,7x40 of de 0,6x38/40. (afhankelijk van de spuit-grootte)

zelf vind ik 0.6 te small. Zeker als de olie wat dikker is ook met aspireren heb ik dan altijd gedoe. Been doe 0.7x35 bil 0.8x40 optrekken 1.2x40

zelf vind ik 0.6 te small. Zeker als de olie wat dikker is ook met aspireren heb ik dan altijd gedoe. Been doe 0.7x35 bil 0.8x40 optrekken 1.2x40

Ja wou het eigenlijk ook optrekken met 1.2 maar die al gelijk op de spuit zit hebben ze niet bij daxtrio.

Heb nu 100 x 2 ml spuit met 0,8x40 erop voor optrekken
100 x 0,7x40 voor de bil en
100 x 0,6x30 voor been.
En 100 alcoholdoekjes p/s verpakt.

Aankomende week ff de test prop bestellen en dan mei beginnen denk ik:D

Ben benieuwt!!

Laatst bewerkt:
0.6x30 is dik genoeg, ikzelf zet in mijn been met 0.6x25 en dat gaat perfect.

Ik gebruik gewoon 0,8x40mm zowel om op te trekken als te injecteren.

Lijkt me toch vrij sterk dat er een stukje rubber in de spuit terecht zou komen.
Als je een dunnere naald neemt om te injecteren zal dat stukje rubber er ook wel doorgaan volgens mij, je zet er tenslotte toch redelijk wat druk achter. ???

Lijkt me toch vrij sterk dat er een stukje rubber in de spuit terecht zou komen.
Als je een dunnere naald neemt om te injecteren zal dat stukje rubber er ook wel doorgaan volgens mij, je zet er tenslotte toch redelijk wat druk achter. ???

dit onderwerp is al 100x voorbij gekomen, echt geen zin om hier op in te gaan.
maar het is uiteindelijk je eigen risico maat.
ik heb bij mn laatste kuur een keer gehad dat ik een stukje rubber in mn spuit had, gelukkig ben ik altijd zo voorzichtig om even de boel te checken voordat ik het naar binnen druk. heb het dus op tijd kunnen opmerken.. (ookal denk je dat het nooit zal gebeuren, of dat de kans minimaal is.. de kans is er altijd!)

Ik heb dat onderwerp hier nog niet zien passeren eigenlijk :o
Zal is wat searchen.

Ik heb het al twee keer meegemaakt.:(

dit onderwerp is al 100x voorbij gekomen, echt geen zin om hier op in te gaan.
Maar het is uiteindelijk je eigen risico maat.
Ik heb bij mn laatste kuur een keer gehad dat ik een stukje rubber in mn spuit had, gelukkig ben ik altijd zo voorzichtig om even de boel te checken voordat ik het naar binnen druk. Heb het dus op tijd kunnen opmerken.. (ookal denk je dat het nooit zal gebeuren, of dat de kans minimaal is.. De kans is er altijd!)

+ 100

Terug
Naar boven