Fitness Seller

Welke eiwitreep?? DILEMMAAA

Savaris

Novice
Waardering
0
Hello everyoneeee

Ik had laatst een reep van Elite gourmet genomen (cream &cookies).

http://www.sports-nutrition.nl/Dymatize-Elite-bars-gourmet-p-16317.html (Voedingswaarde)

Het zijn echt te lekkere repen, veel lekkerder dan snickers of dergelijke :P maar zijn deze wel echt goed voor je ? Ik bedoel ik wil gewoon aankomen dus af en toe is een reepje dat goed vult wel handig zodat ik geen ''hongergevoel'' krijg.

Ik twijfel tussen de mammoth interactive bar(nog nooit geprobeerd maar wel goede reviews over gelezen) de elite gourmet dus (omdat deze gewoon echt lekker is haha) en de Oh yeah bars
http://www.xxlnutrition.nl/oh-yeah-bars/iss-research (voedingswaarde)

Waar zal ik voor gaan? Any advice would be appreciated :D

Prijs is ong hetzelfde voor alle 3 de repen ong 24 euro voor 12 repen

Thanks!

Laatst bewerkt:
Bij Complete Protein Diet Bar heb je een stuk minder vet en koolhydraten. :)

Verder heb je ook 3 bars extra voor die prijs. :D

De Wholly Oats Bar is op het moment ook een echte bestseller. Top kwaliteit van Optimum Nutrition, 21 gram eiwit per reep, een heerlijke smaak en voor een geweldige prijs!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Lekkere repen:

OH Yeah!! (echt heerlijk), Wholly Oats en VPX zero impact.
Die van vpx vind ik persoonlijk echt goed te doen maar veel in mijn omgeving zijn er niet zo te spreken over dus dat is een hit or miss.

deze zijn erg lekker: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwitrepen-vol-schadelijke-stoffen-265132/

:p

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Lekkere repen:

OH Yeah!! (echt heerlijk), Wholly Oats en VPX zero impact.
Die van vpx vind ik persoonlijk echt goed te doen maar veel in mijn omgeving zijn er niet zo te spreken over dus dat is een hit or miss.

Die van vpx vond ik de eerste keer erg lekker (die met cocos)

heb er toen tien gekocht, maar toen werd ik er een beetje misselijk van.

Geen, is gewoon een suiker reep met eiwit er in. Kan je beter een whey shake drinken en een snicker erbij eten.

• Topic Starter Topic Starter
Lol, iedereen komt met allerlei repen maar ik wou gewoon de beste uit de 3 die ik had gekozen weten:P

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Welke van Oh yeah bars raden jullie me aan? (qua smaak?)
Ik ben de laatste 2 maanden ruim 9 kilo aangekomen door vooral goed te eten/ te shaken en met name door het gebruik van eiwitrepen

Lol, iedereen komt met allerlei repen maar ik wou gewoon de beste uit de 3 die ik had gekozen weten:P

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Welke van Oh yeah bars raden jullie me aan? (qua smaak?)
Ik ben de laatste 2 maanden ruim 9 kilo aangekomen door vooral goed te eten/ te shaken en met name door het gebruik van eiwitrepen

Kijk naar de voedingswaardes in de reep en beslis welke jij de beste vind. Ik persoonlijk vind de wholly oats bar de beste.

Die van Elite gourmet zijn echt abnormaal lekker, er zitten ook 30 gram eiwitten in ik zie geen voedingswaarde van de wholly oats bar, verder weet ik ook niet of deze qua smaak lekker is.. is deze beter dan die van elite gourmet qua voedingstoffen? zit wel minder eiwitten in toch :o

Die van Elite gourmet zijn echt abnormaal lekker, er zitten ook 30 gram eiwitten in ik zie geen voedingswaarde van de wholly oats bar, verder weet ik ook niet of deze qua smaak lekker is.. is deze beter dan die van elite gourmet qua voedingstoffen? zit wel minder eiwitten in toch :o

Ja minder eiwit maar ook minder suikers en verzadigde vetten. In de oh yeah bars en elite gourmet bestaan zowat alle koolhydraten uit suikers, heb je nog steeds niks aan dus. In de wholly oats bar bestaan bijna alle koolhydraten uit oats(havermout dus).

moet ik qua smaak voor aardbeien of chocolade gaan? Welke is lekkerder:P?

Laatst bewerkt:
als er iets is waar ik nooit mijn geld aan ga uitgeven dan is het wel proteinebars. Overpriced shit zeg.

Nou 20 euro tanken gaat sneller dan 12 bars die ik in 2-3 weken opeet..
En het is ook nog lekker ook :D daarnaast helpen de bars me ook om enorm merk ik.. ben mede door de bars aangekomen en als je geen tijd hebt zoals ik gaat het in de ochtenden er goed in :D

Laatst bewerkt:
geldsverspelling. Je bent gewoon te zwak om fatsoendelijk te eten.
Begin de morgen met een grote kom havermout/brinta met melk, doe er fruit doorheen om het lekkerder te maken als je dit nodig hebt. Daarna drink je nog een zelfgemaakte shake van whey + bv brinta + nog vanalles wat je door de blender kan halen.

Dat doe ik ook.

---------- Toegevoegd om 00:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

Blijkbaar kan mijn maag meer aan dan de jouwe :P aangezien ik continu opzoek ben naar ETENNNNNN

Laatst bewerkt:
Oh yeah vanilla toffee is echt super qua smaak!

Interessant topic en fijn ook dat de sponsers meteen wat goede optie's laten zien. :thumb:
Ik heb meteen maar een account aangemaakt bij B&F en de Wholly Oats Bars besteld om te proberen en tevens ook de proteine bars van MDY.
Die van MDY ken ik wel al alleen zijn hier goedkoper als waar ik ze eerst bestelde.

Ik heb sinds kort ander werk en zit in ploegen en het lukt me niet om rond 4 uur smorgens al een fatsoenlijke maaltijd weg te werken.
Dan maar de dag beginnen met een proteine reep en shake :)

moet ik qua smaak voor aardbeien of chocolade gaan? Welke is lekkerder:P?

Heb de reep vandaag gekocht, smaak aardbei want ze hadden geen chocolade. Is goed te eten, smaak is niet te vergelijken met de oh yeah bars maar ze zijn goed weg te werken!

Terug
Naar boven