MuscleMeat

Welke (ex) dbb-(st)er zou je wel eens in het echt willen ontmoeten en waarom?

DBC01 ElComandante, Dani, Etc. oude garde.

111

Laatst bewerkt:
Welkom terug

permban voor het openlijk bespreken van je ban.

heb volgens mij alle dbb legends al ontmoet

o nee ovosnovo nog niet
op fortarock dan maar

Ik vind wel dat ik in een vreemd rijtje sta :o

Wat is er nou weer mis met het rijtje, als je problemen met mij hebt dan zoek je maar een ander rijtje en dan ga je daar potverdomme maar in staan.

Eigen rij eerst.

Zouden ze van mij echt nog een man kunnen maken ?

Veel beroerder kan het niet worden.

heb volgens mij alle dbb legends al ontmoet

o nee ovosnovo nog niet
op fortarock dan maar

Ik ben dan ook geen legende. De bedoeling is om bij rammstein het podium op te klimmen en de hele boel onder te schijten, are you in?

Wat is er nou weer mis met het rijtje, als je problemen met mij hebt dan zoek je maar een ander rijtje en dan ga je daar potverdomme maar in staan.

Eigen rij eerst.

Veel beroerder kan het niet worden.

Ik ben dan ook geen legende. De bedoeling is om bij rammstein het podium op te klimmen en de hele boel onder te schijten, are you in?

Om te beginnen jij staat erbij :p

• Topic Starter Topic Starter
Beste,

ik ben eigenlijk Oom Oli. Ben nou 10 jaar geband en vroeg me af of ik niet terug lid zou mogen worden. Door de ban ben ik nog steeds niet zoveel kunnen groeien. Ben nou 40, dus ik moet niet meer te lang wachten om huge te worden nu! Ben ook al lang gestopt met op forums de lolbroek uit te hangen want dat doet iedereen hier nu al.. Niettegenstaande dat ik vroeger een gare haan was ben ik zeer ernstig geworden. Hopende op een positief gevolg...
Ontopic: ik droom er nog steeds van Espi eens in levende lijve te mogen ontmoeten en nee, niet om te palen. Is zij eigenlijk nog getrouwd? Ik plaagde haar steeds omdat ik verliefd op haar was, maar nu ben ik daar veel volwassener in geworden.

Met vriendelijke groeten,
Je wilt met haar trouwen zonder haar te nken?

....

Marcel3000, Gewoonlekkel, GetXXL

eerste 2 omdat ze gewoon relaxed zijn en getxxl tsja geen uitleg nodig denk :)

Missnuke wil ik eens ontmoeten en dan samen gezellig naar de dierentuin. Met een koelbox vol bb-verantwoord voedsel.

de belgische strongman figuren, als ik die foto's en filmpjes af en toe zie is het trainen daar 1 groot feestje met de nodige ontspanning. ik zit er sterk over na te denken ontslag te nemen en de rest van me leven bij sanca in zijn tuin te camperen. het enige wat me tegenhoud op het moment is dat ik weet dat sanca zijn hele achtertuin vol met beton ligt en dat lijkt me een te harde ondergrond voor mijn fragile poppenlichaam.

de belgische strongman figuren, als ik die foto's en filmpjes af en toe zie is het trainen daar 1 groot feestje met de nodige ontspanning. ik zit er sterk over na te denken ontslag te nemen en de rest van me leven bij sanca in zijn tuin te camperen. het enige wat me tegenhoud op het moment is dat ik weet dat sanca zijn hele achtertuin vol met beton ligt en dat lijkt me een te harde ondergrond voor mijn fragile poppenlichaam.

Altijd welkom !! We kunnen sowieso in de zomer eens een meet/training/BBQ oid doen

Als je wilt komen inwonen heb ik nog een klein stukje gras over langs het beton voor je tentje maar ik wil eventueel ook de kelder leegmaken, die is toch al ingericht met leuke kamertjes en tunneltjes

Altijd welkom !! We kunnen sowieso in de zomer eens een meet/training/BBQ oid doen

Als je wilt komen inwonen heb ik nog een klein stukje gras over langs het beton voor je tentje maar ik wil eventueel ook de kelder leegmaken, die is toch al ingericht met leuke kamertjes en tunneltjes

ik breng een bak Kasteelbier mee! :D

ik huil hier als een malle van blijdschap!!! mijn gebeden zijn eidelijk verhoord! het begint in je tuin, en langzamerhand zal ik je hele huis en leven overnemen!

Terug
Naar boven