MuscleMeat

Welke (ex) dbb-(st)er zou je wel eens in het echt willen ontmoeten en waarom?

dan zou ik eerder die lelijke graf-kop van hem verbouwen in plaats van zijn pc.

Dat is nog eens 2 joden in 1 klap.

Whoopy, omdat hij een enorme ecto was maar keihard gewerkt heeft en nu enorm veel kracht heeft.
Niels Gordijn, omdat die bovenmenselijk sterk is (en ik wel eens wil armworstelen met hem :)
Tymboo, omdat hij altijd "no bulshit " -advies heeft. Hij pakt het niet mooi in, maar smijt het in je gezicht als een echte Amerikaasne Navy seal kolonel.

En dan nog een 1 ander lid (naam zal ik niet noemen) om hem eens goed in elkaar te rammen).

Hoe was de ontmoeting met Woopy ? Heb je een handtekening gescoord ?

Hoe was de ontmoeting met Woopy ? Heb je een handtekening gescoord ?

Het was kort :)
Ik dacht, ik ga daar aankomen, koffietje drinken,samen half uurtje squatten met de knee wraps, tips krijgen, maar neen. Op 5 seconden was de deur al dicht;
Ben toen naar huis gegaan, stilletjes in een hoek gaan huilen.

Effe ernstig, hij leek me een sympathieke kerel, maar wel verlegen. Don't be mad at me whoopy for saying this.
Maar hij is wel eeneerlijke kerel; Ik gaf hem per ongelijk het dubbele van het gevraagde bedrag. Ik kwam thuis en dacht "shit ik ben geld verloren. Ik checkte mijn mails en whoopy zei dat ik hem teveel had gegeven en dat hij het ging terugstorten.

Ik vond hem ook veel gespierder en sterker uitzien dan op de clipjes.

Pc's kapot maken altijd +1

Supersized, mesoecto, en mn lieverdje amand.

Het was kort :)
Ik dacht, ik ga daar aankomen, koffietje drinken,samen half uurtje squatten met de knee wraps, tips krijgen, maar neen. Op 5 seconden was de deur al dicht;
Ben toen naar huis gegaan, stilletjes in een hoek gaan huilen.

Effe ernstig, hij leek me een sympathieke kerel, maar wel verlegen. Don't be mad at me whoopy for saying this.
Maar hij is wel eeneerlijke kerel; Ik gaf hem per ongelijk het dubbele van het gevraagde bedrag. Ik kwam thuis en dacht "shit ik ben geld verloren. Ik checkte mijn mails en whoopy zei dat ik hem teveel had gegeven en dat hij het ging terugstorten.

Ik vond hem ook veel gespierder en sterker uitzien dan op de clipjes.

Ja, hij heeft altijd even de tijd nodig om open te bloeien, eenmaal open gebloeid is hij geniaal gezelschap :D

Laat hem dat geld toch gewoon houden man !

I see what you did there :eek: :mad:

Ja, hij heeft altijd even de tijd nodig om open te bloeien, eenmaal open gebloeid is hij geniaal gezelschap :D

Laat hem dat geld toch gewoon houden man !

I see what you did there :eek: :mad:

Ik ging eerst schrijven: 'de ontmoeting was kort maar krachtig, net zoals whoopy", maar dat zou levensgevaarlijk kunnen zijn. Ik ben ook niet groot dus ik moet niet teveel lopen lullen.

best wel veel legendes al gezien op dbb meetings eigelijk, weet niet zo heel erg goed wie ik nog zou moeten ontmoeten.
wanneer is er weer een dbb meet?

niemand wil mij ontmoeten..

Terug
Naar boven