XXL Nutrition

Welke (ex) dbb-(st)er zou je wel eens in het echt willen ontmoeten en waarom?

Z1000

En bryce

lol meteen karma van Bryce. Dat is wel de grootste h**r van dit forum atm.

blush.png
We kunnen samen met Angelus 'n Mario Kart Party houden.

If you know.

What I mean.

Doet ie altijd als je iets zegt wat hem zint. Zelfs mij geeft ie karma. Ik wil zijn karma helemaal niet, hij heeft het zelf veel harder nodig met al die smerigheid die uit zijn vingers komt.

Oja natuurlijk Coexistence, de baas van dbb eigenlijk

Doet ie altijd als je iets zegt wat hem zint. Zelfs mij geeft ie karma. Ik wil zijn karma helemaal niet, hij heeft het zelf veel harder nodig met al die smerigheid die uit zijn vingers komt.

Haha

Naar jou ben ik ook wel benieuwd... Een vrouw die het zo uithoudt op Dbb moet echt wel karakter hebben.

Zou het niet weten :P

Train samen met een zeer ervaren powerlifter, vind het ontzettend tof om af en toe bij RAWPOWER Baarn te trainen, heb al samen met Wulbert Stam gegooid en ga binnenkort een paar keer samen met P.K.Bouma trainen (doe mee aan HG in Winsum), ook is er de mogelijkheid om bij Wout op de boerderij te trainen.

En Skinnie heb ik al ontmoet. Dus zou het echt niet weten.

Laatst bewerkt:

Mij heeft ie ook karma gegeven, n.b. met kruisjes erbij.
Triest figuur, snapt blijkbaar niet dat zijn imbeciele gedrag zijn zaak geen goed doet.

OT: Ik wil iedereen weleens ontmoeten, de bekende uitzondering daargelaten ofcourse.

Mij heeft ie ook karma gegeven, n.b. met kruisjes erbij.
Triest figuur, snapt blijkbaar niet dat zijn imbeciele gedrag zijn zaak geen goed doet.

OT: Ik wil iedereen weleens ontmoeten, de bekende uitzondering daargelaten ofcourse.

En dat was niet omdat Marcel iets zei wat me zinde, Sjors...
But I've got lot sof LUV.... :heart:

• Like
Waarderingen: Vonk
Vind die Bryce waarschijnlijk nog wel irritanter dan Zxxxyxyxyxyx (en dat zegt wat).

Bodybuilding is natuurlijk ook behoorlijk gay, zal wel een aanzuigende werking hebben (mooie woordspeling he!)

Bodybuilding is natuurlijk ook behoorlijk gay, zal wel een aanzuigende werking hebben (mooie woordspeling he!)

Of het gay is, laat ik voor de goede orde hier in het midden, maar die aanzuigende werking is er niet echt.
Behalve een subgroep van homomannen die voornamelijk zelf ook met bodybuilding bezig is, heb ik nooit echt bijzondere interesse voor bodybuilders gemerkt bij homomannen.

old dutch, die man spoorde totaal niet

Terug
Naar boven