Omdat ik het verschil tussen links en rechts niet weet
owjah en MissNuke omdat ze zoveel van auto's weet
Haha jij wil missneuk gewoon uit elkaar trekken, beest.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik het verschil tussen links en rechts niet weet
owjah en MissNuke omdat ze zoveel van auto's weet
Waarom wil jij afspreken met zo'n achterlijke links extremist
Verder heb ik alle bazen al ontmoet dus nog maar 1 te gaan
---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 21:51 ----------
En Sjors39
) ?En dat komt uit de mond van een laaggeschoolde parasitaire werkloze.
Big-T; buiten de oude foto's van hem weet eig (bijna?) niemand hoe buff hij er nu uitziet...mysterieus!

En dat komt uit de mond van een laaggeschoolde parasitaire werkloze.
Ik voel me zo gekwetst.
Moest jouw politieke voorkeur de plak zwaaien zou je nu geen werkloosheidsuitkering hebben.

Wat jij nu schrijft is zelf te achterlijk om op te reageren
Weet je tbeest, wat jammer is? Dat je na een ban van een week niks hebt bijgeleerd en je me toch in iedere topic tracht te provoceren. Je bent echt geen aanwinst voor DBB. Geleidelijkaan zal je steeds minder reactie krijgen en zal jouw aanwezigheid hier zeer binnenkort slechts een slechte herinnering zijn. EN jaren later zal je nog eens aan ons denken, terwijl je met je pintje voor de buis zit, in je gescheurde broek, moederziel alleen en arm. Je Tablet in de hand, nog steeds keyboard warrior spelend, dromende van een ander leven, een andere realiteit, en plots zal je aan je slaappillen denken...

bryce, sanca, sjors26, bigt, ericr, cools, feedback, en spijtig genoeg de overleden spade![]()

skinny en d77 skinnie lijkt me wel een coole gast om mee te lachen,
en d77 om in mekaar te rammen...........
Oow en sanca om de baarden bij te trimmen.........
GetXXL - Ben wel benieuwd naar de persoonlijkheid achter alle intelligentie op het board
Sanca - Geen woorden voor...zonder dat is het leven doelloos geweest.![]()

ROFLOL
Neen, je bent niet die kerel tussen de haakjes. Sayer zat er niet ver naast (er eigenlijk compleet op)/
Heb jij ook zo'n enorme vooruitgang geboekt als Whoopy?

Ik ben nu toch wel benieuwd naar de persoon achter sanca.![]()

Oh ja, Sanca was ik vergeten, die wil ik zeker ook zien.
bryce, sanca, sjors26, bigt, ericr, cools, feedback, en spijtig genoeg de overleden spade![]()
:h
Woopy*
Ik heb zelfs een moeilijkere weg moeten afleggen![]()

Big T natuurlijk <3. Beetje jammer dat hij nooit op mijn uitnodigingen in gaat omdat hij te druk is. Met internetten.
En Harpep, omdat Harpep.