Fitness Seller

welke feesten gaan jullie?

p*ssy lounge at the park lijkt mij ook wel lauw. Maar week er na is Defqon waar ik toch weer besloten heb heen te gaan voor de 5e keer :o Deze week mijn kaartje gehaald.. Dan ga k op Decibel wel ff beuken bij de p*ssy lounge.

Deze zomer:

Defqont
Full Moon party in Thailand ergens
Decibel het gehele weekend :D
Q-Base.

Zaterdag eerst echter Hardstyle rockers en volgende maand Loudness. Dat zijn ze wel.

painisgain heeft gewoon gelijk hoor.... ik zou liever naar decibel oid gaan. defqon en qlimax zijn gewoon te gehyped.

ot:
Rebirth Festival
Intents Festival
Misschien WiSH Outdoor

voor de rest nog niet zoveel in de planning.... spaar liever geld dan dat ik alles op maak aan feesten.

Decibel is ook gehyped. Boeiend je moet het zelf leuk maken. Ben zelf altijd met toffe mensen dus heb het wel naar me zin. Heb er weer zin in lekker wauzend langs die stages struinen met het zonnetje op je hoofd !!! :D

loudness
emporium
dreamfields
dirty dutch

verders zien we wel :D

intents festival (H)

p*ssy lounge at the park lijkt mij ook wel lauw. Maar week er na is Defqon waar ik toch weer besloten heb heen te gaan voor de 5e keer :o Deze week mijn kaartje gehaald.. Dan ga k op Decibel wel ff beuken bij de p*ssy lounge.

Deze zomer:

Defqont
Full Moon party in Thailand ergens
Decibel het gehele weekend :D
Q-Base.

Zaterdag eerst echter Hardstyle rockers en volgende maand Loudness. Dat zijn ze wel.

ey ik ben ook 3 weeken off naar thailand vanaf 14juli.. 2weeken door thailand een tripje maken en laatste week op een eiland chillen.. wanneer jij?
zag ook op tv die full moon parties.. dat zag er echt goed uit zeg :D!!

ben echt benieuwd hoe dat is...

ey ik ben ook 3 weeken off naar thailand vanaf 14juli.. 2weeken door thailand een tripje maken en laatste week op een eiland chillen.. wanneer jij?

Ik ga ook naar Thailand :roflol:
ik denk dat serieus de helft van NL en BEL naar ginds gaan dit jaar.

Wordt druk in thailand inderdaad :D

Ik ga 1 dag na jou weg man :P Vlieg met een vriend naar Bangkok met een tussenstop en dan blijven we waarschijnlijk paar dagen om te acclimatiseren. Planning is sowieso naar het zuiden te gaan maar verder weten we het nog niet echt. Eilandje chillen is nice! Full moon partys zagen er ziek uit ja haha.. Ben ook echt wel heel benieuwd :P

Sowieso loveland(kaartje Al binnen) en misschien nog tomorrowland en/of misteryland :)

Wordt druk in thailand inderdaad :D

Ik ga 1 dag na jou weg man :P Vlieg met een vriend naar Bangkok met een tussenstop en dan blijven we waarschijnlijk paar dagen om te acclimatiseren. Planning is sowieso naar het zuiden te gaan maar verder weten we het nog niet echt. Eilandje chillen is nice! Full moon partys zagen er ziek uit ja haha.. Ben ook echt wel heel benieuwd :P

Ik ga op soloreis voor 2 maanden. Wordt spannend :D

Tomorrowland (vrijdag & zondag).

Terug
Naar boven