Matthijs
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eduardjanssen zei:Haha Ruben ik heb echt zin om je hard in je kont te nken.

Esperantisto zei:Probleem is alleen dat als je er op uit bent om je grip te verbeteren tot je wel probleemloos kan chinnen, je wel tot st juttemis daarmee bezig bent zonder dat je je rug afdoende aanspreekt.. als je grip achterblijft wordt dat de zwakste schakel. Door straps te gebruiken is je grip niet langer je zwakste schakel en spreek je je rug /lats dus wel aan.
En juist ja.. door breed op te trekken werk je meer met je ak schouders en als dat je zwakste schakel is waar je keer op keer op keer op keer (moet ik doorgaan) geblesseerd en dus uitgeschakeld raakt of weer met eindeloos veel hh moet revalideren, dan ga je dus never-nooit breed optrekken.
'k Waarschuw alleen maar.. want wat je nog niet hebt kan je krijgen. Eenmaal geblesseerd (heb in 1992 RSI-klachten gekregen van computerwerk) raak je er heel moeilijk van af..
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Wel BBers met een smalle rug gezien?RubenSossa zei:Precies!
@Mugje: Heb je ooit een PL-er of een Strongman met een smalle rug gezien? Dacht het niet.. en raad eens.. die trainen heus niet met straps!![]()
Voor een BBer die daar in geinteresseerd is wel ja.calibre zei:Tjah en chinnen gaat erom om de lats zo goed mogelijk te trainen ook zeker?
Esperantisto zei:Ben eigenlijk nooit echt aan het revalideren geweest..
Mugje zei:
Gewoon, omdat het me niet zodanig belemmerde dat ik er niet door kon werken.. en ik ben van de 'niet zeuren' generatie.DumphuiZ zei:

)
)Ik had het eigenlijks meer over de pro's, want amateur PL-ers en strongmannen hebben ook niet allemaal een geweldige rug.calibre zei:haha tientallen in de gym waar ik vroeger zat. Eigenlijk zo goed als allemaal (toch de naturels)
Idd heb je gelijk in! Maar wou je hier nog iets mee aangeven?Balboa18 zei:whaha je bent echt een p*ssy mother****er als je niet zonder straps kunt chinnen![]()