- Waardering
- 5
Mugje zei:Ik had het eigenlijks meer over de pro's, want amateur PL-ers en strongmannen hebben ook niet allemaal een geweldige rug.
Idd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mugje zei:Ik had het eigenlijks meer over de pro's, want amateur PL-ers en strongmannen hebben ook niet allemaal een geweldige rug.
extensor werk: tegenovergestelde van gripping (flexie) extensie van de vingers wordt eigenlijk bij geen enkele gangbare oefening getraind en bij afwezigheid van extra grip werk misschien niet per se nodig, maar bij extra gripwerk zeker wel imo!
bouw gripwerk rustig op!
RubenSossa zei:Ooit gehoord dat compoundoefeningen veel effectiever voor massa te winnen zijn dan isolatieshit?
Puur op je lats concentreren met behulp van straps en andere gaytroep noem ik isolatieshit!![]()
En wat schiet je er mee op? Je gaat toch ook niet pecdecken als je problemen hebt met je bench-lockout?Probleem is alleen dat als je er op uit bent om je grip te verbeteren tot je wel probleemloos kan chinnen, je wel tot st juttemis daarmee bezig bent zonder dat je je rug afdoende aanspreekt.. als je grip achterblijft wordt dat de zwakste schakel. Door straps te gebruiken is je grip niet langer je zwakste schakel en spreek je je rug /lats dus wel aan.
wazzup zei:Oh, dus wat je eigenlijk zegt is dat als je een brede rug wilt hebben komt het er niet op aan hoe je traint, maar op hoeveel test je zet ?

RubenSossa zei:
Trickster zei:Breed is beste. op zn breedst optrekken, 1seconde vasthouden en terug laten zakken naar startpositie.![]()
axestream zei:Maar alle powerlifters en strongmen hebben een perfecte rug, nietwaar?
RubenSossa zei:Wel een grote rug, perfect wil ik niet zeggen. Die hebben ze in verband met hun sport ook niet nodig.
axestream zei:Dan moet er ook niet gezeurd worden over BB'ers die met straps trainen aangezien dta op het podium ook niks uitmaakt. Overigens trainen Ronnie en Jay ook gewoon met straps en dat zijn zeker geen mietjes. Levrone gebruikte ze ook en zo kan ik nog wel een hele lijst maken.