Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor stof zit er eigenlijk precies in wat verboden gaat worden? Wil wel even onderzoeken of het uberhaubt schadelijk is of gewoon bang makerij...
Enige wat bekend is, is dat mensen ernstige bijwerkingen kregen.Maar ja, in de toekomst in Duitsland bestellen, daar heb je de keuze uit verschillende supps met DMAA. Ben daar gisteren een shop tegenkomen, en zag daar een aantal PWO's met DMAA.Dit is nog niet bekend. Ook niet bij mij. Hier kan ik helaas dus geen antwoord op geven. Bart
Dit is nog niet bekend. Ook niet bij mij. Hier kan ik helaas dus geen antwoord op geven.
Bart
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat het product twee dopinggeduide stoffen bevat: nor-DMAA (niet gedeclareerd op het label) en higenamine (wel gedeclareerd).
Unstoppable is inderdaad een super PWO, heb er toch wel een paar PRs mee verbroken!

Gister Unstoppable besteld vandaag mee getraind. Ging lekker alleen beetje misselijk van.