XXL Nutrition

Welke pro's komen er naar de Fibo ?

Wat is een beter dag om te gaan qua drukte van mensen, Zaterdag of zondag?
Aangezien ik maar weinig mensen op zondag zie gaan

team Performance gaat er ook zijn, dit met: Mario Van Steenberghe en Clarence Devis

Wat is een beter dag om te gaan qua drukte van mensen, Zaterdag of zondag?
Aangezien ik maar weinig mensen op zondag zie gaan

Zaterdag is zeker weten beter. Zondag heb je allemaal koopjesjagers omdat veel verkocht wordt tegen lagere prijzen. En daarnaast ben ik jaren geweest waarbij op zondag de helft van de atleten alweer in het vliegtuig zaten naar huis. De FIBO is trouwens niks meer tegenover wat het vroeger was.

Roely met "oma", Victor, Cormier zijn rond de middag toegekomen.
Ron (zonder vrouw, oef!) stond heel de dag in het midden van Curry en Trey. Arme Trey die daardoor wat aandacht ontloopt, maar in een zeer deftige bulk staat. Toffe gast trouwens. Geeft gratis getekende foto's weg! Allee aan mij toch:p
Regina Da Silva hot "ass":D ever!
Dennis vol en hard.
Desiree met een meer "vrouwelijke" shape. Chapeau!
Lewis stond op de stand van Gaspari met mijnheer zelf! Die ziet er trouwens nog zeer goed uit.
Nog geen Yates, Wolf, Marcus of Phil.
Een jonge gast met synthol triceps. TRIEST!
All Stars stand met vooral spaanse atleten en veel babes! Ha ja Zack Khan niet vergeten. Fenomenaal! +55cm guns!
Mario en Clarence, d'as voor morgen denk ik.
Claus die eindelijk zo slim geworden is zijn hemd aan te houden.
Bij universal vliegen de eiwitshakes HEEL DE DAG gratis de deur uit!
Voor de kenners, mijnheer Fabien Debeck is ook aanwezig op zijn stand bij Natures Best.
Neem de ingang OST en je bent direct waar het voornamelijk te doen is.
Nog 1 dag FIBO en dan weet ik het wel.

ben vandaag geweest,en da viel niet tegen.ik moet zeggen dat roellie niet tegen viel,flinke kerel!!!vond het de moeite waard

vandaag voor de eerste x geweest, en was wel leuk om te zien hoe de toppers eruit zien en hun hand eens te schudden...

trey brewer vond ik het sympatiekske, begon onmiddelijk een babbeltje te slaan.

trey brewer vond ik het sympatiekske, begon onmiddelijk een babbeltje te slaan.

Dat moet ik hem ook toegeven.

Trey stond er van alle pro's toch het meest naar zijn zin, de rest had zo'n beetje het gevoel van "wat the f.. doe ik hier eigenlijk"

ja ronnie vond ik ook wat tegenvallen maarja wat zou jij ervan denke als elke evenement duizenden fans even op de foto met je willen en je handtekening willen. in begin super waarscheinlijk maar na een tijdje toch k*t denk ik...

haha nee maar hij zei wel dat ik de lekkerste syntha 6 shake had gekocht, namelijk zijn favoriet 'cookies and cream' haha

'little pieces of chocolat, i love it' haha

Roely met "oma", Victor, Cormier zijn rond de middag toegekomen.
Ron (zonder vrouw, oef!) stond heel de dag in het midden van Curry en Trey. Arme Trey die daardoor wat aandacht ontloopt, maar in een zeer deftige bulk staat. Toffe gast trouwens. Geeft gratis getekende foto's weg! Allee aan mij toch:p
Regina Da Silva hot "ass":D ever!
Dennis vol en hard.
Desiree met een meer "vrouwelijke" shape. Chapeau!
Lewis stond op de stand van Gaspari met mijnheer zelf! Die ziet er trouwens nog zeer goed uit.
Nog geen Yates, Wolf, Marcus of Phil.
Een jonge gast met synthol triceps. TRIEST!
All Stars stand met vooral spaanse atleten en veel babes! Ha ja Zack Khan niet vergeten. Fenomenaal! +55cm guns!
Mario en Clarence, d'as voor morgen denk ik.
Claus die eindelijk zo slim geworden is zijn hemd aan te houden.
Bij universal vliegen de eiwitshakes HEEL DE DAG gratis de deur uit!
Voor de kenners, mijnheer Fabien Debeck is ook aanwezig op zijn stand bij Natures Best.
Neem de ingang OST en je bent direct waar het voornamelijk te doen is.
Nog 1 dag FIBO en dan weet ik het wel.

Brewer bedoelt u Philiep ?

Jep! Toffe gast en zeker geen dikke nek.
Voor mij heel indrukwekkend en laat ze maar zeggen mits hij aan zijn strategie werkt nog veel van te verwachten.

Jammer dat ik dit jaar niet geweest ben, ik heb al zoveel van hem gehoord en beeldmateriaal gezien, dus werd het tijd voor een ontmoeting.

Terug
Naar boven