MuscleMeat

Aftrap voor Fibo 2007 "Welke pro's komen er ?"

Ja de NAC International is ook van de partij (Hal 10/11, Stand E/12). Er worden shows gegeven door de winnaars van de Universe 2006.

• Topic Starter Topic Starter
Ja de NAC International is ook van de partij (Hal 10/11, Stand E/12). Er worden shows gegeven door de winnaars van de Universe 2006.

Dan kunnen we denk ik....;)
Walter van Eelderen (Ned), Stefan Niegengerdt (Dld), Jose Maria Forte (Spa),
Marek Kotylak (Gre) en Carsten Werner...verwachten toch???.
Mooi lijstje met heel wat kwaliteit, ga ik ook zekersss even kijken als het lukt naar de Fibo te komen, altijd top zulke shows:thumbs:

valt er donderdag en vrijdag ook al veel te zien of is het meer de zaterdag en zondag dat het te doen is.

ik was vorig jaar voor de eerste keer geweest en dit jaar ga ik weer , maar ik heb nog niemand gevonden die met me mee wil :S.

Update

Hoop nieuwe info voorhanden gekregen m.b.t. de pro's en top amateurs die in de verschillende stands te zien zullen zijn:study: .

Goldfield:
Ronnie Rockel (IFBB Pro)
Jaroslav Horvath (IFBB Pro)
Iris Kyle (Ms. Olympia)
Susanne Bock (IFBB Figure Pro)

Olimp:
Pitorek Gluchowski (wereld kampioen 2005)
Mariusz Strzelinski (wereld Kampioen 2005)
Christofer Nober (Zweeds IFBB kampioen 2006)

Bodystuff:
Peter Trenz (voormalig IFBB Pro)
Werner Zenk (top amateur)

All Stars:
Regiane Da Silva (IFBB Fitness Pro)
Alberto Machado (Europees kampioen 2006)
Kabal abdul Salam (Wereldkampioen 2006)

Verder gaan Thoms Scheu en Mario Rieger dagelijk weer een aantal shows geven op de Fibo Buhne:cool: . Het begint een gaaaaaaf lijstje te worden:cool:

Hoop nieuwe info voorhanden gekregen m.b.t. de pro's en top amateurs die in de verschillende stands te zien zullen zijn:study: .

Goldfield:
Ronnie Rockel (IFBB Pro)
Jaroslav Horvath (IFBB Pro)
Iris Kyle (Ms. Olympia)
Susanne Bock (IFBB Figure Pro)

Olimp:
Pitorek Gluchowski (wereld kampioen 2005)
Mariusz Strzelinski (wereld Kampioen 2005)
Christofer Nober (Zweeds IFBB kampioen 2006)

Bodystuff:
Peter Trenz (voormalig IFBB Pro)
Werner Zenk (top amateur)

All Stars:
Regiane Da Silva (IFBB Fitness Pro)
Alberto Machado (Europees kampioen 2006)
Kabal abdul Salam (Wereldkampioen 2006)

Verder gaan Thoms Scheu en Mario Rieger dagelijk weer een aantal shows geven op de Fibo Buhne:cool: . Het begint een gaaaaaaf lijstje te worden:cool:

Hier een overzicht:3 verschillende links:cool:
FIBO POWER - Der Nr.1 Treffpunkt der Bodybuilding- und Kraftsport-Szene - Programm
FIBO POWER - Der Nr.1 Treffpunkt der Bodybuilding- und Kraftsport-Szene - Programm

Markus Ruhl ook op de Fibo

Netjes goede info:cool:
Zag net dat Markus Ruhl ook op de Fibo Buhne zal verschijnen in een interview ronde met Sport Revue, gaaf om die gast ook eens live te zien:thumbs:.

Veel toppers dus. Wordt weer een leuke dag!

Ik wil er wel heen :) Als ik iemand kan vinden die er ook heenwil en ik kan meerijden kom ik zeker een kijkje nemen :D

*kijkt Richard aan*

:P

Ga zelf ook een dagje erheen met mn begeleider en de vrouwtjes.

Als ik verlof kan krijgen , ga ik zker eens een kijkje nemen...

weet iemand toevallig of je ook wat supp. in kan slaan voor weinig of is dat niet de moeite waard.

ga heel toevallig met school dus zou een mooi zijn als ik gelijk wat in kon slaan voor het komende half jaar ofzo.

weet iemand toevallig of je ook wat supp. in kan slaan voor weinig of is dat niet de moeite waard.

ga heel toevallig met school dus zou een mooi zijn als ik gelijk wat in kon slaan voor het komende half jaar ofzo.

Yep, koop er zelf ook altijd het e.a., de kortingen lopen vaak op tot wel
40%;)...dat is altijd wel fijn voor de portemonnee:D.

Wereldpremiere trouwens van de nieuwe supplementenlijn van Dorian Yates op de Fibo:cool:, denk dat hij er zelf ook wel weer is....als het lukt om die richting uit te komen ga ik ff proberen een fototje met Dorian te laten schieten en een berg proefjes van zijn nieuwe supp's vergaren:D.

Is FIBO nu echt waard om daar helemaal naar toe te reizen en geld uit te geven ervoor?

Hmm, misschien ga ik ook. Moet toch een keer geweest zijn. Hopelijk valt het niet tegen.

moet je de kaarten kopen in de voorverkoop of terplaatse?

Terug
Naar boven