- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben heel trots om te mogen zeggen dat ik dit jaar bij de BSN stand stadussss even gezellig allemaal langskomen.....
Ronnie zal er ook zijn en nog een aantal toppers dussssss![]()
, hoop dat het niet zo dringen wordt als vorig jaar
.Yep, heb net ook van Wolfgang Franke door gekregen dat de komst van Ronnie in de Bodies/BSN stand zeker is, hoop dat het niet zo dringen wordt als vorig jaar
.
Mascha Tieken staat op de stand van BSN Prometeus.. we hebben haar uitgeleend![]()
Mascha Tieken staat op de stand van BSN Prometeus.. we hebben haar uitgewoond![]()

[/B]
Branch Warren heeft in interviews aangegeven dat hij ook naar de Fibo komt maar ik welke stand en/of hij een gastoptreden geeft is nog niet duidelijk.
Shehab Eldin gaf ook aan dat hij ook 4 dagen op de Fibo zal zijn Rene, weet je misschien aan welke standhouder je hem hebt uitgeleend ?.

.
zie het nu pas
...thnx ga ik natuurlijk ff langs, team genoot van me bij XXL
.Kreeg net door dat EuroFitness ook op de Fibo zal staan en dat zij met
Victor Martinez in hun stand komen. Victor is een aantal dagen te gast in Nederland en zal o.a. trainen bij EuroFitness in Almere.
Zo. 5 april geeft Dennis Wolf een seminair in EuroFitness Apeldoorn, daar ga ik ook zeker even naar toe...af en toe train ik daar weleens en is voor mij dicht in de buurt.
.De aankondiging van Victor Martinez is nu ook bevestigd door de organisatoren van de Fibo zelf....volgens mij zijn er nog nooit zoveel pro's van betekenis geweest als dit jaar.
In de jaren 90 liep er elk jaar zowat de hele lineup van de Olympia rond...Dat is heel cool!welke dag komt ronnie dan?dan moet ik er zekers naar toe...
hier is t volledige programma, ik weet niet of er bij staat op welke dagen wie komt maar iig wel wie er zal zijn
http://www.fibo-power.de/en/fibo_power/besucher/programm_fibo_power/buehnenprogramm.php
, vorig jaar kon je dat gewoon vinden op die site.