AndroidHealthClinic

Welke pro's komen er naar de Fibo ?

big ron? :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Ben heel trots om te mogen zeggen dat ik dit jaar bij de BSN stand sta:D:D:D:D dussss even gezellig allemaal langskomen.....
Ronnie zal er ook zijn en nog een aantal toppers dussssss :)

Yep, heb net ook van Wolfgang Franke door gekregen dat de komst van Ronnie in de Bodies/BSN stand zeker is:cool:, hoop dat het niet zo dringen wordt als vorig jaar:D.

Mogelijk dat ik ook ga,hangt een beetje van de planning af.
Lijkt me wel een mooie ervaring om al die grote namen te zien( met bijbehorende personen).

hey

helaas kan ik dit jaar niet alleen weet iemand of het N.K. 19 april 2009 in Schiedam zal gaan plaatsvinden.

Lijkt me ook zeker gaaf om heen te gaan.
Maar hoe zit het nou, is de fibo een grote plaats voor fitness, wellness, health etc met een hele grote afdeling BB? Of zijn dat als het ware 2 losse evenementen naast elkaar.

Mascha Tieken staat op de stand van BSN Prometeus.. we hebben haar uitgeleend :D

Update

[/B]
Mascha Tieken staat op de stand van BSN Prometeus.. we hebben haar uitgeleend :D

Branch Warren heeft in interviews aangegeven dat hij ook naar de Fibo komt maar ik welke stand en/of hij een gastoptreden geeft is nog niet duidelijk.

Shehab Eldin gaf ook aan dat hij ook 4 dagen op de Fibo zal zijn Rene, weet je misschien aan welke standhouder je hem hebt uitgeleend ?.

lijkt me vetjes denk dat ik ook ga is ff ovrleggen met het vrouwtje ze moet maarmee gaan :roflol:

[/B]

Branch Warren heeft in interviews aangegeven dat hij ook naar de Fibo komt maar ik welke stand en/of hij een gastoptreden geeft is nog niet duidelijk.

Shehab Eldin gaf ook aan dat hij ook 4 dagen op de Fibo zal zijn Rene, weet je misschien aan welke standhouder je hem hebt uitgeleend ?.

Shehab staat bij de stand van Explosif of zoiets :D

Update

Kreeg net door dat EuroFitness ook op de Fibo zal staan en dat zij met
Victor Martinez in hun stand komen. Victor is een aantal dagen te gast in Nederland en zal o.a. trainen bij EuroFitness in Almere:cool:.

Zo. 5 april geeft Dennis Wolf een seminair in EuroFitness Apeldoorn, daar ga ik ook zeker even naar toe...af en toe train ik daar weleens en is voor mij dicht in de buurt.

Kreeg net door dat EuroFitness ook op de Fibo zal staan en dat zij met
Victor Martinez in hun stand komen. Victor is een aantal dagen te gast in Nederland en zal o.a. trainen bij EuroFitness in Almere:cool:.

Zo. 5 april geeft Dennis Wolf een seminair in EuroFitness Apeldoorn, daar ga ik ook zeker even naar toe...af en toe train ik daar weleens en is voor mij dicht in de buurt.

De aankondiging van Victor Martinez is nu ook bevestigd door de organisatoren van de Fibo zelf....volgens mij zijn er nog nooit zoveel pro's van betekenis geweest als dit jaar:cool:.

De aankondiging van Victor Martinez is nu ook bevestigd door de organisatoren van de Fibo zelf....volgens mij zijn er nog nooit zoveel pro's van betekenis geweest als dit jaar:cool:.

Valt wel mee hoor ;) In de jaren 90 liep er elk jaar zowat de hele lineup van de Olympia rond...

Update

Update: George Farah zal in de stand van Optimum Nutrition aanwezig zijn.

En volgens mij zal Roely Winklaar in stand van Eurofitness samen met Victor Martinez staan....wat me op valt is de Fibo groot wordt gemaakt door de Nederlandse bedrijven, deze bedrijven zorgen ook voor de grootste gaststerren op de Fibo. Misschien moeten deze bedrijven overwegen om iets dergelijks ook in Nederland van de grond te krijgen....denk dat je hier op bb-gebied ook wel gauw tot wel 30 a 40 standhouders kan komen + een berg publiek.

Terug
Naar boven