AndroidHealthClinic

Stelling Welke schoenen heb jij dit jaar gekocht?

Facedesk

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
70kg
DBB'ERS :cool:

Omdat ik mij verveel, maak ik nog maar even een dom topic over schoenen. :D

Welke schoenen hebben jullie nu of over een tijdje gekocht, en welke schoenen dragen jullie het liefste?

Ik zag veel mensen met 'Vans' lopen, dus ben ik ook een paar gaan aanschaffen. Wel koop ik deze niet meer snel, ze zitten niet lekker. Maar wel goede kwaliteit en geen zweetvoeten. Meestal koop ik mijn schoenen in de footlocker op uitzondering van deze dan... Als de foto niet duidelijk is klik je op de link. Gelieve ook een foto of link te plaatsen!

[Link niet meer beschikbaar]

Foto's-0033.jpg

Serieus, een topic over schoenen?? :roflol:

Mij boeit het eigenlijk geen ****. Ik draag namelijk classy loafers...je weet wel van die instappers..puur zwart. Loop daar nu al bijna twee jaar op, zien er nog steeds goed uit en passen nog uitstekend...Schoenen boeien me eigenlijk voor geen meter :D

Ik heb dit jaar teveel schoenen gekocht.

Nieuw model timberlands for the win!

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 07:02 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb dit jaar nog geen schoenen gekocht maar vorig jaar wel stuk of 7 paar maar 1 daarvan heb ik weggegooid

Gelieve geen privé foto's van mij online te gooien! :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dis guy must be trollin

• Topic Starter Topic Starter
Geox.. vind ik echt nix man :p de schoenen zijn wel goed en de kwaliteit is super, maar de modellen trekken op geen hol:p

CONVERSE = epic

2012 is net begonnen en je wilt NU al weten wat voor schoenen we in die 1.5 dagen hebben gekocht?

Reebok

Terug
Naar boven