AndroidHealthClinic

Welke soort bij veel agressie

Daanwormer

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
80kg
Jongens ik wil binnenkort of in de toekomst graag een kuurtje proberen,
maar ik heb een probleem want ik ben behoorlijk agressief van aard
welke soorten zijn wel geschikt voor mij

bedankt

Agressie

Geen

Lol, dat mensen aggressief zouden worden van testosteron is al achterhaald.

Tren dus :D

Test en tren lekker hoog doseren.
Ga je lekker op knallen dan.

Lol, dat mensen aggressief zouden worden van testosteron is al achterhaald.

En hoeveel studies zeggen dit juist ?

@TS: Ik zou er gewoon van weg blijven als je reeds temaken hebt met problematisch agressief gedrag. Testosteron gaat dit werkelijk verergeren. Kijk maar eens naar de de 100.000den gebruikerservaringen overal ter wereld.
Al dan niet rechtstreeks, je gaat agressiever reageren op vanalles en nog wat ..

ja test verhoogd de kans op agressie..
nou moet ik wel zeggen dat ik met sust minder last had dan met test-e..
blijft mij een raadsel hoe dat kan, het blijft test..

• Topic Starter Topic Starter
Ik werk nu 6 jaar in de beveiliging en op mijn werk weet ik m'n zelf altijd goed in te houden omdat ik dan denk dit kost me m'n baan,
buiten het werk vergeet ik af en toe tot 10 te tellen.
Is
het nou zo dat je je zelf echt niet meer in kan houden (dat je echt je koppie er niet meer bijhoud)
of kan je wel gewoon na denken als je on ben.

Ik snap dat de agressie die er van krijgt per persoon verschilt.

als ik besluit aan AAS te beginnen is het dan niet slimmer om eerst met tabletten te beginnen omdat als het niet goed uitpakt het sneller uit je systeem is. (ik weet dat pillen slechter voor je gezondheid is)

Ik werk nu 6 jaar in de beveiliging en op mijn werk weet ik m'n zelf altijd goed in te houden omdat ik dan denk dit kost me m'n baan,
buiten het werk vergeet ik af en toe tot 10 te tellen.
Is
het nou zo dat je je zelf echt niet meer in kan houden (dat je echt je koppie er niet meer bijhoud)
of kan je wel gewoon na denken als je on ben.

Ik snap dat de agressie die er van krijgt per persoon verschilt.

als ik besluit aan "anabole androgene steroïden">AAS te beginnen is het dan niet slimmer om eerst met tabletten te beginnen omdat als het niet goed uitpakt het sneller uit je systeem is. (ik weet dat pillen slechter voor je gezondheid is)

een winny tabs kuurtje of een dboll only zal je agressie weinig verkeerd doen.. ik merk aan mezelf dat ik met test soms net ff wat feller reageer als normaal.. maar als je helder genoeg kan nadenken is het zeker wel onder controle te houden, is mijn ervaring.. mijn meisje weet me dan wel weer rustig te krijgen..

• Topic Starter Topic Starter
Ik begin veeeel liever gelijk met de test maar in mijn geval is het denk beter om eerst rustig kennis te maken met het gevoel van on zijn met een licht winny kuurtje.

Of denken jullie hier anders over.

Misschien een ander soort AAS ofzo

Niet janken.
Is juist goed voor je trainingsvuur als je iedereen die je aankijkt kapot wil maken.
Gewoon Test.

de eerste keren had ik het ook, compleet doorgedraait zelfs, agressief..gek in je hoofd, je leert er mee omgaan, heb er nu geen last meer van, lekker chill

de eerste keren had ik het ook, compleet doorgedraait zelfs, agressief..gek in je hoofd, je leert er mee omgaan, heb er nu geen last meer van, lekker chill

#Durfteveranderen
Kijk, zo zie je maar. Met een beetje therapie is het ook met Gwillie weer goed afgelopen ;).

Laatst bewerkt:
Geen a.a.s. gebruiken dan. Ook geen testosteron. Leuk dat het achterhaald is maar 500mg testosteron veranderd je gewoon, klaar.
Nou ik ben al 8 weken bezig maar zie geen verandering in mijn doen en laten ( lichamelijk wel want dat is de bedoeling) maar geestelijk gebeurd er niets..zit echt tussen de mensen der oren

Nou ik ben al 8 weken bezig maar zie geen verandering in mijn doen en laten ( lichamelijk wel want dat is de bedoeling) maar geestelijk gebeurd er niets..zit echt tussen de mensen der oren

Dan ben jij hier minder gevoelig voor.
Testosteron veranderd dus wel degelijk chemische processen die het denken veranderd.

ik merk 100% zeker minder te kunnen hebben vraag maar aan mijn vriendin :D

Dan ben jij hier minder gevoelig voor.
Testosteron veranderd dus wel degelijk chemische processen die het denken veranderd.
Het enige dat mijn denken veranderd is dat het veel te langzaam gaat het groeien:p:p daar kan je dan wel weer agressief van worden:D:D:D

Terug
Naar boven