Fitness Seller

Welke soort bij veel agressie

Heb je die even in elkaar gebeukt?
nee bijna

En als je nu niet aan je vriendin gezegd had dat je AS neemt, zou ze dan nog iets gemerkt hebben. Als je het al op voorhand zegt, tja, dan zal ze altijd iets merken....ik denk toch dat het vooral tussen de oren zit. Ik heb ook een kort lontje en ben tijdens mijn on-periode zelfs beter te genieten. Ofwel overheerst bij mij het goede gevoel van mijn 't shirten die weer beginnen te spannen ;)

mijn vriendin zegt er niks over maar het valt mij zelf op...

iig bij mij zorgt testo voor sneller geirriteerd zijn 1000% zeker... ik reageer op heel veel dingen gewoon veel sneller geirriteerd en ik kan het onderscheid tussen iets wat tussen je oren zit en iets wat real is echt wel maken... bij mij is het wel gelukkig te handelen maar het is zeker geen fantasie verhaal

Ik werk nu 6 jaar in de beveiliging en op mijn werk weet ik m'n zelf altijd goed in te houden omdat ik dan denk dit kost me m'n baan,
buiten het werk vergeet ik af en toe tot 10 te tellen.
Is
het nou zo dat je je zelf echt niet meer in kan houden (dat je echt je koppie er niet meer bijhoud)
of kan je wel gewoon na denken als je on ben.

Ik snap dat de agressie die er van krijgt per persoon verschilt.

als ik besluit aan "anabole androgene steroïden">AAS te beginnen is het dan niet slimmer om eerst met tabletten te beginnen omdat als het niet goed uitpakt het sneller uit je systeem is. (ik weet dat pillen slechter voor je gezondheid is)

Geen zelfcontrole dus,

Leer eerst je zelf kennen, voor dat je gaat kuren.

Je kan wel dom weg gaan kuren en dan als excuus gebruiken ''ik ben agressief, kan ik niets aan doen''.
Maar leer eerst alles op een rijtje te zetten, omgaan in lastige /stress situaties je hoofd er bij te houden.

als je nu al buiten je werk flipt en gaat kuren... dan ben ik benieuwd hoe je het doet in de kuur:D

tja er is een verschil tussen jezelf helemaal opvreten of echt je zelfcontrole te verliezen...

ik heb wel eens momenten dat ik gewoon zwaar geirriteerd reageer nu en ook best een vevelender mannetje ben als ik on ben(momenten) maar hou het wel onder controle maar als je agressieve neigingen hebt (nu al) moet je gewoon ervan afblijven... maarja mensen die snel losse handjes krijgen of zwaar agressief zijn hebben zoiezo al issues

Ik werk nu 6 jaar in de beveiliging en op mijn werk weet ik m'n zelf altijd goed in te houden omdat ik dan denk dit kost me m'n baan,
buiten het werk vergeet ik af en toe tot 10 te tellen.
Is
het nou zo dat je je zelf echt niet meer in kan houden (dat je echt je koppie er niet meer bijhoud)
of kan je wel gewoon na denken als je on ben.

Ik snap dat de agressie die er van krijgt per persoon verschilt.

als ik besluit aan "anabole androgene steroïden">AAS te beginnen is het dan niet slimmer om eerst met tabletten te beginnen omdat als het niet goed uitpakt het sneller uit je systeem is. (ik weet dat pillen slechter voor je gezondheid is)

Hey daan,

ik heb ook 7 jaar als portier gewerkt.. ik heb in die periode gewoon een winny only gedaan om die reden.. het is idd slecht voor je lever en nieren.VEEL WATER DRINKEN DUS!! EN GEEEEEEENNNNN ALCOHOL!!! anders is het huilen op bed met een dikke rugpijn!!! (nieren rammelen dan door de tent!!).. qua agressie nergens last van met dat middel.. ik was vroeger ook een ZWAAAARRR opgefokte baas... toen ik 21 was.. heb ik eens een dbol only gedaan.. had in 2 weken 3 man het ziekenhuis ingeholpen... en in het verkeer werd ik al link als iemand zijn knipperlicht verkeerd uitstak.. met winny had ik nergens last van... niet te gekke maar lekkere gains en mooie harde look..

door de jaren heen ben ik een stuk rustiger geworden.. doe nu een test/bold kuur.. NERGENS LAST VAN ... ik heb het idee dat ik er relaxter van ben zelfs!!! terwijl ik in het begin ook bang was voor agressie.. (nee geen nep spul want ik ga er heerlijk op hehe) ... in jou geval zou ik dan voor de winny gaan.. ipv voor een strafblad en een wattenstaaf door je bakkus voor je dna...

Terug
Naar boven