MuscleMeat

Welke soort bij veel agressie

agressie zal zeker niet bij iedereen komen,
ik ben altijd al een moeilijk persoon geweest, krijg je je zin niet, kan het wel eens anders uitdraaien als je on bent, ieder persoon is anders, kan je niet voorspellen

ik merk 100% zeker minder te kunnen hebben vraag maar aan mijn vriendin :D

En als je nu niet aan je vriendin gezegd had dat je AS neemt, zou ze dan nog iets gemerkt hebben. Als je het al op voorhand zegt, tja, dan zal ze altijd iets merken....ik denk toch dat het vooral tussen de oren zit. Ik heb ook een kort lontje en ben tijdens mijn on-periode zelfs beter te genieten. Ofwel overheerst bij mij het goede gevoel van mijn 't shirten die weer beginnen te spannen ;)

Gewoon kuren en stoppen met wenen af en toe op een stenen muur slaan helpt ook.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon kuren en stoppen met wenen af en toe op een stenen muur slaan helpt ook.

Je heb gelijk

ik heb alleen gezin met 2 kinderen dus ik moet niet de eerste de beste die bijdehand doet willen vermoorden, dus ik mag absoluut mijn baan niet verliezen.
Maarja we gaan het maar proberen want ik moet het toch echt zelf ondervinden als ik jullie antwoorden zo zie.

sterioden maken je gewoon meer wat je bent...

Be humble .
Je bent niet meer dan anders .

Hoe je er op reageert verschilt voor iedereen...

klopt toch niet helemaal. Iemand die smal is gaat niet méér smal worden, hij gaat breder worden. Iemand die angstig is gaat van steroids niet méér angstig worden, hij gaar eerder dapperder worden. etc

We hebben het hier op psychologische vlakken en dan nog een ecto gaat met roids niet opeens breed zijn hoor!

Het is al lang geweten dat de reden waarom sommigen agressief worden van testosteron en anderen minder, aromatisatie naar oestrogeen is. Van testosteron zelf word je niet agressief.
Hoe meer oestrogeen hoe agressiever.

Het is al lang geweten dat de reden waarom sommigen agressief worden van testosteron en anderen minder, aromatisatie naar oestrogeen is. Van testosteron zelf word je niet agressief.
Hoe meer oestrogeen hoe agressiever.

Hoe kom je daar nou bij?

Hoe ik daarbij kom? Studies hebben dit al lang uitgewezen.
Zie bijvoorbeeld:

http://www.universityofcalifornia.edu/news/article/22021

Dit onderzoek gaat over wat er gebeurd wanneer vrouwelijk baby muizen oestrogeen gesupplementeerd krijgen.
Ik wil niet zeggen dat je eerdere post over oestrogeen->agressie niet waar is hoor, maar dit onderzoek zegt niks daarover.

Ik denk dat je alleen last van oestrogeen krijgt wanneer dit erg uit verhouding is met je testosteron (bijvoorbeeld wanneer je stopt met je kuur) en dan vooral in de zin van geirriteerder en gevoeliger zijn. Ik heb tijdens 1000mg per week testosteron 0,0 extra agressie. Tijdens tren echter een verhoging van 1000000%.

Van nature heb ik al een kort lontje, eerlijk gezegd heb ik geen lontje.
Zit nu aan de Test prop 150mg, Mast prop 100mg en Tren ace 150mg allemaal EOD. Agressie blijft het zelfde alleen conditie gaat er op achteruit.
Denk dat de zogenaamde agressie van de roids vooral psychisch is. Ik merk er i.i.g. niets van.

ja test verhoogd de kans op agressie..
nou moet ik wel zeggen dat ik met sust minder last had dan met test-e..
blijft mij een raadsel hoe dat kan, het blijft test..

Grappig, ik heb het juist precies andersom, met Sust & Provi heb ik een heeeel erg kort lontje, zeker in het verkeer....
Met Test E heb ik dit haast niet, word er juist meer lui & mellow van heb ik het idee.
En van Sust knalt m'n libido echt door het plafond, met Test E minder.

Blijft weird inderdaad want Test is Test.

Wel, ik denk dat die oude theorie van "test is test" maar eens van de baan moet.
Het is al genoeg bewezen dat de verschillende esters andere reacties geven in het lichaam.
Meestal zegt men dat de testosteron uit het ester vrijkomt. Mijn theorie is dat er (ook) testosteron met het ester er nog aan uit de olie komt. En hoe korter het ester, hoe minder lipofiel ("vetminnend"). Mijn theorie is dat de korte esters dus minder reageren met aromatase (dat zich in de vetcellen bevindt), omdat korte esters "niet van vet houden".
Kan zijn dat deze theorie helemaal niet klopt, maar toch lijkt het zo. Van propionate komt je harder en droger, van de langere esters hou je meer vocht vast (dus meer oestrogeen).

Terug
Naar boven