Fitness Seller

welke soort deadlift is nou beter

Doen wat je prettig vindt.
Aan de beweging zelf veranderd toch niks.
Je tilt nog steeds een gewicht op van de grond. Het maakt niet uit of je dat met gewone of mixed grip doet.

met mixed grip heb je veel meer grip...

normaal houden, dan train je je grip ook
als het te zwaar wordt --> mixed. dan kan je meer liften

Ik pak altijd mixed grip. Om en om. Dus het ene setje linker handpalm naar voren, 2e setje rechter handpalm naar voor enz enz. Zo kan ik gewoon hard gaan met de rug en hamstrings zonder me zorgen te maken dat ik de stang uit me handen laat fl*kkeren.

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt, allemaal dus het is alletwee hetzelfde maar met mixed kan je meer pakken ik zal het es om en om proberen te doen met de mixed

Gebruik gewoon straps en train daarnaast op grip.

Zonder straps doe ik mixed grip (singles enzo). Met straps doe ik double overhand (langere setjes).. en soms ook wel voor een single. Duurt alleen even voordat je je straps vast hebt en soms wil je gewoon op de stang afstappen en hem optillen.

Zet gewoon de negatieve frustratie van het aanbrengen om in positieve kracht :D

ik gebruik altijd mixed omdat ik meer kan tillen nu ook maar straps besteld omdat we handen het niet meer aankunnen en ik me niet volledig kan belasten

oke bedankt, allemaal dus het is alletwee hetzelfde maar met mixed kan je meer pakken ik zal het es om en om proberen te doen met de mixed

Je kan niet meer deadliften, je kan alleen meer gewicht vasthouden, omdat je grip het minder snel begeeft. Dus alleen als je overhand grip faalt moet je schakelen naar een mixed grip.

Je kan niet meer deadliften, je kan alleen meer gewicht vasthouden, omdat je grip het minder snel begeeft. Dus alleen als je overhand grip faalt moet je schakelen naar een mixed grip.

dat heb ik gister ook gedaan heb de eerste 3 keer gewoon gedaan en de 4e keer lukte het niet maar met mixed wel ,

Heel goed :)

Met mixed grip heb je meer kans op een biceps scheur, dit gebeurt meestal alleen bij heel zware gewichten.

op de 400 zit ik nog lang nie :p ik doe deadliften pas sinds kort ik heb een hele tijd alleen de bovenkant rug gedaan , gister was pas de tweede keer om precies te zijn , en ben tot 150 kg 1x gegaan en dat ging vrij goed met mixed grip

Strapsels, anders biceps tear he.

Terug
Naar boven