Bullshark
Colossal Veteran
- Lid geworden
- 5 mrt 2022
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
nee manStraps
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
nee manStraps
Train je voor een sterke grip, of voor een mooie rug met massa? Dat is wat mijn voormalig coach me zei. En dat klinkt gewoon hartstikke logisch.nee man
Grip training als rack Pulls EZ- upright rows etc. En niet blijven hangen op 5x80, maar licht verhogen en gewoon knallen. Fuck Straps met deze gewichten !Train je voor sterke grip, of voor een mooie rug met massa? Dat is wat mijn voormalig coach me zei. En dat klinkt gewoon hartstikke logisch.
Ja met deze gewichten snap ik jouw wel. Had het gewicht niet gelezenGrip training als rack Pulls EZ- upright rows etc. En niet blijven hangen op 5x80, maar licht verhogen en gewoon knallen. Fuck Straps met deze gewichten !
Als je bij 100 kg al straps nodig hebt..Train je voor een sterke grip, of voor een mooie rug met massa? Dat is wat mijn voormalig coach me zei. En dat klinkt gewoon hartstikke logisch.
Zelf pak ik straps pas vanaf 180/200kg.
Hoe verbeter ik deze dan?Gaan we even letterlijk reageren. Dan heb je niet genoeg grip.
Weet je, laat maar zitten. Succes.
Vertel ons even je huidige trainingschema, dan is er makkelijker wat over te zeggen?Hoe verbeter ik deze dan?
Ik doe 3x in de week full body workout omdat ik ook nog ernaast boks.Vertel ons even je huidige trainingschema, dan is er makkelijker wat over te zeggen?
Welke grip gebruik je?
Hoeveel squat je?Kan een psychologisch ding zijn maar als ik aanvankelijk het gewicht hoger oppak lijkt het lichter.
Topic gaat over DeadliftenHoeveel squat je?
Bij zelf op schijven moet je dieper zaken, dus grotere rom. Klopt wel.Als je zelf op schijven gaat staan krijg je een grotere ROM, als je de barbell hoger legt krijg je een kleinere ROM.
Ja, en je deadlift mag niet lijden onder zwakke grip. Dus straps.Topic gaat over Deadliften
You don't say?Topic gaat over Deadliften
Moet je het niet aan een vrouw @VinnieGilly vragen wat niet TS isYou don't say?
Een zwakke squat zou verklaren waarom zijn deadlift veel makkelijker gaat als hij vanaf hoog trekt -> zwakke benen en sterkere rug.
zie mijn eerdere berichtenJa, en je deadlift mag niet lijden onder zwakke grip. Dus straps.
En zeker grip training.
Je kunt bv gaan hangen aan een rekstok of een pullupbar, 3x 30 sec volgende week 4x 40 en daarna kijk je maar wat past.
Wrist curl, reverse wrist curl. Knijpen in een tennisbal of ....
Zoek ff op youtube.
Train je voor een sterke grip, of voor een mooie rug met massa? Dat is wat mijn voormalig coach me zei. En dat klinkt gewoon hartstikke logisch.
Zelf pak ik straps pas vanaf 180/200kg.