XXL Nutrition

Welke Supplementen zorgen voor een ENORME POMP?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er al 1 besteld:P
Uw bestelling:

Muscletech, Pump Tech 200 caps, aantal:1, prijs: 35.00
XXL Nutrition, Shakebeker 0,7 L, aantal:1, prijs: 4.50
Verzendkosten: 3.95

Totaalbedrag: EUR 43.45

haha, bednkt allemaal voor jullie hulp...

en hoe zit het dan met zout?:P

ik raad je akaa caps van xxl aan, gebruik ze momenteel ook krijg egt verschrikkelijke pomps

Ik vind zelf Unleash v.2 erg lekker van XXL Nutrition, zeker beter pomps dan NO Explode imo.

voor de pomp neem ik arginine ethyl ester, goedkoop en werkt prima

Hehe geweldig

Iemand opent een topic.

Mensen raden 20 producten aan. Uiteindelijk kiest hij toch een andere.

Muscletech, pumptech, powertech

Ik vond de Nytric-EFX erg lekker.
Nog geen €20 en echt brute pompen.

Laatst bewerkt:
Om eerlijk te zijn vind ik nano proxil echt wel een product is dat overduidelijk voor meer kracht pomp en mentale focus zorgt... 1 schep zorgt voor een perfecte training, 2 scheppen wil je niet meemaken:D geloof me
Ik heb nog geen ervaring met die wtf pumped van alri maar als je toch nog moet kopen zou ik voor die wtf pumped gaan, iedereen gaat daar wel goed op...
Heb ookal no xplode gebruikt, na 2 x voel je daar niets meer van...

Ik hoor goede dingen over Gaspari Superpump250. Heb zelf BSN NO Xplode gebruikt. Veel mensen vinden jet een superproduct, maar ik merk er helemaal niks van ook al gebruik ik meer dan de aanbevolen dosering.

Muscletech, Pump Tech 200 caps, 2maal 5 caps. Ik wil het rond het ontbijt innemen maar moet ik het ervoor of erna innemen? En moet 5 caps achter elkaar geslikt worden? En de rweede keer doe ik het voor de training ... En hoe moet ik het op niet trainingsdagen gaan doeen?

Muscletech, Pump Tech 200 caps, 2maal 5 caps. Ik wil het rond het ontbijt innemen maar moet ik het ervoor of erna innemen? En moet 5 caps achter elkaar geslikt worden? En de rweede keer doe ik het voor de training ... En hoe moet ik het op niet trainingsdagen gaan doeen?

ik zou het alleen op trainingsdagen nemen, 1 dosering bij het ontbijt en 1 dosering ca 45min voor de training.

Gewoon eentje voor het uitgaan.

Terug
Naar boven