MuscleMeat

Welke supplementen ??

green hornet

Novice
Waardering
0
Heeey

Ik ben nu bijna 3 jaar aan het trainen,heb nog niet veel supplementen gebruikt.
2 x animal stack gebruikt,af en toe wat shack's,dus niks regelmatigs.
Daar wil ik eigenlijk nu verandering in brengen.
Wil wat meer vordering zien,dus wil meer spiermassa gaan op bouwen.
Mijn lengte 2.00 en 104 KG,ik ga ongeveer 3 x in de week fitnessen.

Dus willen jullie mij helpen om wat supplementen samen te stellen,wat goed werkt.Want er is zoveel spul te koop,ik weet het echt niet.

Alvast bedankt

[Link niet meer beschikbaar] ;)

Hoeveel geld ben je ongeveer bereid om uit te geven? Zelf gebruik ik momenteel 's ochtends een shake met elite whey van dymatize. Een uurtje later Swolen. Vlak voor de training Vendetta en direct na de training Relentless. S avonds nog weer Swolen en een paar uur later voor het slapen Ultra peptide 8hour protein. Alles anderhalf, soms dubbel, gedoseerd. Verder nog wat zink, omega 3-6-9, multi-antioxidant en vitamine C. Kosten per maand zo'n 200 euri.

Normaal gebruik ik niet zoveel bijelkaar maar ben nu bezig met een kuurtje dus ik heb zoiets van beter te veel dan te weinig voedingsstoffen.

Maar ik heb nog veel meer suplementen gebruikt de afgelopen jaren en weet uit eigen ervaring wat wel en wat niet werkt. Je moet er geen wonderen van verwachten maar je kan met een goede combi best eens een kilotje of 4 pakken in een maandje. Plus ongeveer 10% tot max 15% extra kracht, sneller herstel en algemene fitheid. Maar op de reclame teksten moet je niet letten want daar doen ze net of het anabolen zijn.

trouwens die 4 kilo extra gewicht zal zeker geen 100% kwaliteits massa zijn maar voor een groot gedeelte vocht. Maar je ziet er dus wel voller uit tijdens je gebruik

Marcuss zei:
Hoeveel geld ben je ongeveer bereid om uit te geven? Zelf gebruik ik momenteel 's ochtends een shake met elite whey van dymatize. Een uurtje later Swolen. Vlak voor de training Vendetta en direct na de training Relentless. S avonds nog weer Swolen en een paar uur later voor het slapen Ultra peptide 8hour protein. Alles anderhalf, soms dubbel, gedoseerd. Verder nog wat zink, omega 3-6-9, multi-antioxidant en vitamine C. Kosten per maand zo'n 200 euri.

Jesus man, de supplementenboer zal blij zijn met jou, volgens mij meer supps dan normaal eten ?

@Green hornet: Wat vind jij niet genoeg vordering na 2 jaar ? Want als het echt zo is dat je na 2 jaar geen vorderingen maakt ligt dat eerder aan je voeding dan aan de supps....

Ja momenteel zal ie zeker blij met me zijn. Normaal gebruik ik eigenlijk alleen standaard Vendetta voor de training. En direct na de training Relentless. En af toe een extra suplement zoals nu toevallig Swolen. Na hier op het forum een en ander gelezen te hebben gebruik ik vanaf nu ook 's ochtends bij het opstaan een whey shake en er een vlak voor het slapen. Nu ben ik bezig met een kuur met IGF, testo en dianabol. Ik heb dus liever dat ik iets te veel voedingsstoffen binnen krijg dan te weinig. Gewoon eten doe ik ook zeker nog wel hoor.

En hoelang train je al ? dat je nu al naar de AS grijpt ?

Mars zei:
Idd nergens voor nodig die onzin.

Wat bedoel je met onzin? Suplementen in zijn algemeen of bepaalde suplementen welke ik gebruik?

En ik train nu over een periode van 10 jaar vanaf mijn 18e. Met tussen posen wel, maar ik kom in iedergeval wel aan 7 volle trainigsjaren. Dit is mijn eerste kuur sinds jaren en zal voorlopig ook de laatste zijn. Ik ben zeker niet de jongen die kuur op kuur neemt en dus eigenlijk 80% van zijn opgebouwde spiermassa aan de anabolen te danken heeft. :)

ja die jij gebruikt.

Marcuss zei:
Ik ben zeker niet de jongen die kuur op kuur neemt en dus eigenlijk 80% van zijn opgebouwde spiermassa aan de anabolen te danken heeft. :)

Dan zul je ook zo goed als 80% weer verliezen als je stopt met AS en heb je dus niet goed je huiswerk van te voren gedaan.... slim hoor :rolleyes:

Mars zei:

Nou moet ik huilen hoor! Je hebt natuurlijk gedeeltelijk wel gelijk maar ik denk wel dat je onderscheid moet maken. Namelijk tussen de persoon die kuur op kuur klapt en zo snel mogelijk groot wil worden en de personen die natural trainen of af en toe iets nemen.

Tuurlijk is het resultaat van een pot Swolen voor 50,- minder dan 10 ml testosteron voor 50,- ,dat klopt, maar dat wil niet iedereen.

Ik ben geen deskundige maar persoonlijk vind ik het nemen van whey eiwiten bij het opstaan en voor het slapen gaan geen onzin. Hetzelde geld voor het innemen van vrije vorm essentiële aminozuren en d-glucose direct voor de training. En een shake o.a. met BCAA's, glutamine en snel opneembare whey eiwitten voor direct na de training werkt ook goed.

Trouwens van al die produkten staan een heleboel resenties van gebruikers op het internet, lees ze eens door zou ik zeggen. Misschien is het ook wel wat voor jou Mars.

Killah zei:
Dan zul je ook zo goed als 80% weer verliezen als je stopt met AS en heb je dus niet goed je huiswerk van te voren gedaan.... slim hoor :rolleyes:

Ik denk dat je die zin niet helemaal begrijpt. Er zijn mensen die kuur op kuur klappen maar die verliezen niet na elk kuurtje al hun gewonnen spiermassa. Als je direct na een kuur helemaal stopt met trainen wel ja. Maar als je gewoon blijft door trainen moet je denk ik toch wel minimaal zo'n 60% kunnen vasthouden anders doe je iets niet goed.

Ik heb het over die overprijsde supplementen die jij gebruikt.
Je kunt beter dat geld gebruiken voor goede voeding en het bij de basis supplementen houden.
Die supplementen bedrijven lachen zich rot om al die zieltjes zoals jij die constant weer die "2,44444454309 % beter als normale creatine" produkten kopen.

Marcuss zei:
Ik denk dat je die zin niet helemaal begrijpt. Er zijn mensen die kuur op kuur klappen maar die verliezen niet na elk kuurtje al hun gewonnen spiermassa. Als je direct na een kuur helemaal stopt met trainen wel ja. Maar als je gewoon blijft door trainen moet je denk ik toch wel minimaal zo'n 60% kunnen vasthouden anders doe je iets niet goed.

Denk nog steeds dat je het niet snapt, maargoed ga lekker door zou ik zeggen....

• Topic Starter Topic Starter
Killah zei:
En hoelang train je al ? dat je nu al naar de AS grijpt ?

Ik train nu 3 jaar,heb eigenlijk nog nooit echt op mijn voeding gelet.
Ben nu een beetje rond aan het kijken en probeer een voedingsschemate maken

Mars zei:
Die supplementen bedrijven lachen zich rot om al die zieltjes zoals jij die constant weer die "2,44444454309 % beter als normale creatine" produkten kopen.

Moeten ze zelf weten. Ik ga af op persoonlijke ervaringen en op ervaringen van vrienden die dezelfde produkten weleens gebruiken. Maar ik ga hierover niet discusieren met jullie doe lekker wat je zelf wil.

green hornet zei:
Ik train nu 3 jaar,heb eigenlijk nog nooit echt op mijn voeding gelet.
Ben nu een beetje rond aan het kijken en probeer een voedingsschemate maken

Was niet voor jouw bedoeld, maar ik zou eerst een goed voedingsschema in elkaar zetten en daar een tijd mee trainen zul je zien dat dat het beste werkt en daarna eventueel wat supps erbij nemen zoals whey, creatine en multi vit.
Suc6 met trainen kerel !

Terug
Naar boven