AndroidHealthClinic

welke test voor duursporter

gizmooke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
76kg
Vetpercentage
7%
ik doe nml aan wielrennen en zou met test willen starten .Welke test neem ik het best en welke hoeveelheid.Heb geen zin in alle dagen prikken.

ik doe nml aan wielrennen en zou met test willen starten .Welke test neem ik het best en welke hoeveelheid.Heb geen zin in alle dagen prikken.

als wielrenner zou je kunnen denken aan test enthate,dosis ligt eraan wat je doel is,125-250mg per week,je kan er ook wel wat boldenone aantoevoegen
dit zal je conditie ten goeden komen,meer rode bloedlichamen.
dosis 200mg per week.
eventueel voor wat kracht anavar erbij op lage dosis 20-40mg

wat wil je precies bereiken?

• Topic Starter Topic Starter
doel is om sterker te worden.een gans peleton achterlaten hoeft niet.snel recup is ook nodig , heb nu twee dagen nodig om te recup

lange esters is einde carriere wegen detectie tijden dus ga eerst is kijken naar detectie tijden van spullen en daarna wat raadzaam is. Ben zelf ook oud wielrenner;)
bijv:http://forum.bodynet.nl/anabolen/17113-halfwaarde-detectietijden.html
anavar btw is goed voorbeeld snelwerkend snel weg
gh in lage doseringen werken ook maar dat kunnen ze nu wel makkelijk vinden schijnt het

Laatst bewerkt:
Imho zijn er betere alternatieven voor duursporters. Zou het niet in de AAS hoek zoeken.

voor recup kun je wel aas gebruiken maar in heel lage doseringen en snelwerkend(lees kort detecteerbaar) blijft wel altijd een risico hoe hoog fiets je want bij de meeste hogere ploegen kun je altijd wel wat info krijgen van je arts

testosterongel (androgel, androtiv, enz..) wordt tegenwoordig gebruikt omdat het na een paar uur niet meer detecteerbaar zou zijn. Je zal dan toch al minstens 2 zakjes moeten smeren. Test suspension spuiten waarschijnlijk ook maar volgens mij kun je met één van deze middelen met wat malchance toch tegen de lamp lopen (zie Landis in Tour de France).

jah die gel bedoelde ik kon niet op de naam komen extreem kort werkend en snel uit je lichaam

ik fiets in de categorie waarin ik nog nooit
controle heb gezien ;dus no problem.maar anavar only helpt dat ook?welke nevenwerkingen en hoeveelheden?wat vinden de "niertjes" hiervan?

Test P 75mg om de dag met 200-400mg bold per week kan je proberen. Doen veel sporters die ook duursport doen.

anavar only kan ook, bereik je niet veel mee, maar is een optie om kennis te maken met AAS.

Laatst bewerkt:
Over wat voor periode hebben we het?
Hoe lang was je van plan te kuren?

Heb je een bepaalde wedstrijd waarvoor je het wilt ofzo?

periode van 10 weken om te kuren , geen speciaal doel .wil kracht en uithouding winnen zonder teveel gezondheidsrisico's te nemen.

Heel laag in bold only, maar is zeeeer lang detecteerbaar.
Ga je hoog doseren dan zal het niet het effect geven wat je wilt.
Bloed word stroperig, hart moet harder pompen en dat moet hij al zoiezo bij deze sport.
Er is hier al een topic over geweest effe search gebruiken, hij was niet tevreden met bold only wel met de rode bloedlichaampjes maar kwam snel in kilo;s aan, wat weer nadelig is (denk ik) en had ik niet verwacht van zeer low dosed boldenone only.

Aan de andere kant ben ik het daarom wel eens met shadow misschien moet je het niet in de AAS zoeken maar lekker bij EPO houden.

Maar als je kuurt doe dan echt heel low dosed bold only is mijn mening.

gebruik gewoon wat ale wielrenners gebruiken

weet even niet hoe het heet

Had je al contact opgenomen met Ramses2004?

el tigre , ja maar geen reaktie

is test e van GG ok?hoe snel werking voelbaar?

Terug
Naar boven