Fitness Seller

Welke trainingschema?

Shotgun

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hey BB'ers,

Ik wil een uitgebreid trainingsschema maken maar ik weet niet precies welk schema het meest geschikt is voor mij.
Ik train nu 3,5 maand 5dagen in de week.
Mijn huidige doel is om zoveel mogelijk spiermassa op te bouwen.
Ik blijf 5 dagen in de week trainen.

Is Push/Pull/Legs/Push/Pull geschikt hiervoor?

Hey BB'ers,

Ik wil een uitgebreid trainingsschema maken maar ik weet niet precies welk schema het meest geschikt is voor mij.
Ik train nu 3,5 maand 5dagen in de week.
Mijn huidige doel is om zoveel mogelijk spiermassa op te bouwen.
Ik blijf 5 dagen in de week trainen.

Is Push/Pull/Legs/Push/Pull geschikt hiervoor?

Push-Pull-Leg is hier zeker geschikt voor. Al wordt geadviseerd de ene week 4x te trainen en de andere week 5x. Dit in verband met een 5 day cycle, ook rekening houdend met rust van 72 uur tussen dezelfde spiergroepen.

• Topic Starter Topic Starter
Push-Pull-Leg is hier zeker geschikt voor. Al wordt geadviseerd de ene week 4x te trainen en de andere week 5x. Dit in verband met een 5 day cycle, ook rekening houdend met rust van 72 uur tussen dezelfde spiergroepen.

Maar als ik zaterdag en zondag niet train dan pak ik toch genoeg rust in principe? Dus ook goed voor het winnen van spiermassa?

Ik zou het aan of af raden afhankelijk van je voedingschema. In de bulk(lees boven onderhoud) kan je je meer permiteren dan in de cut. Maar zelf dan nog, ik doe pull-push-benen-rust en dan telkens herhalen. Hiermee gun je je spieren ook altijd de nodige 72uur rust, dus is er geen enkel probleem;).

Eventueel als je toch 5 dagen wilt trainen, join mijn nieuw schema:D: pull-push-benen-rust-UB-LB
benen training = middelmatig
LB training = doodgaan!

Terug
Naar boven