MuscleMeat

Welke visolie hebben jullie?

Demian

Huge Freak
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ik heb 3-6-9 op dit moment, heb via iemand gehoord dat een neuroloog zei dat het commerciele bullshit was en dat je beter omega 3 kan nemen?

Wat hebben jullie? En hoe vaak neem je deze?

Laatst bewerkt:
Heb omega 3 van kruitvat, neem er s'morgens 2 en s'avonds 2

Gewoon omega3, 6 & 9 krijg je al genoeg van binnen door je voeding.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dus kan beter gewoon 3 kopen?

Visolie van Powersupplements omdat die voor ons uitzoeken wat het beste is. ;)

Ik heb begrepen dat er nogal wat kwaliteitsverschil zit tussen de verschillende merken. Dit van kruitvat is financieel aantrekkelijk, maar heeft iemand enig idee hoe zich dit verhoud tot de kwaliteit?

Wat voor verschil in kwaliteit kan er zijn dan?

Als de concentratie hetzelfde is, de verhouding en het is omega 3, dan lijkt het me verder niet zo van belang?

Ik heb me er nooit echt in verdiept AbFab, maar het schijnt wel zo te kunnen zijn.
Ik heb vertrouwen in PS en koop dus dergelijke dingen bij hun.
Die hebben ook niet elke visolie van elk merk, maar gewoon één die zij vinden dat goed is.
Zo heb ik ook een tijdje chondroïtine genomen dat volgens een onderzoek helemaal geen was! :eek:
Ik vind het te veel werk om zelf alles uit te zoeken, daarom doe ik het zo.

Ik heb 3-6-9 op dit moment, heb via iemand gehoord dat een neuroloog zei dat het commerciele bullshit was en dat je beter omega 3 kan nemen?

klopt, omega 6 en 9 zit genoeg(zelfs teveel) in de gemiddelde voeding, en bij tekorten kan het lichaam van omega 3 omega 6 aanmaken(9 komt ook van 1 van de 2 andere, weet niet meer welke)

Deze gebruik ik standaard:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

klopt, omega 6 en 9 zit genoeg(zelfs teveel) in de gemiddelde voeding, en bij tekorten kan het lichaam van omega 3 omega 6 aanmaken(9 komt ook van 1 van de 2 andere, weet niet meer welke)

omega 6 krijg je in overvloed binnen (nou ja, bij een normaal dieet).
Olijfolie is juist weer rijk aan Omega 9 geloof ik.

heb gewoon 0mega3 van tested.

Omega 3 van XXL. Geen visgeuren, en erg geconcentreerd per capsule. Maar twee caps per dag, dat vindt ik ook fijner dan 6 per dag zoals bij vele merken moet om aan je hoeveelheid te komen. :)

ik ga omega 3 kopen bij kruidvat, iemand die betrouwbaar is met deze kwaliteit?

Ik heb gewoon van de action.

de action? Hoe duur en hoeveel krijg je?

Liquid Omega 3 beste prijs/kwaliteit verhouding, ga je nergens anders vinden.
MP179726 geeft je extra korting aan de kassa.

Terug
Naar boven