Fitness Seller

Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?

Peiling Peiling Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?

• Totaal stemmers
    73
ford-focus-st-wolf-2.jpg

Je krijgt heel veel voor je geld bij een Ford. Heb zelf ook een Ford focus 2

Als ik moet kiezen uit die 5, wordt het een Toyota of Honda

ne dikke vette dodge ram 3000 !!! das de max !!

ik zou weer een alfa kopen

Stage, en dan zo'n auto willen onderhouden...... :hahaha:

Als ik jou was zou ik voor de mini gaan ;)

Zou voor een mini gaan :D.
Vind dat het leukste autotje wat er tussen staat.

En nee ik ben geen homo... voordat ik dat naar me kop ga krijgen :p.

En neem zeker geen BMW; da's een zigeuner auto

Dat jij dat nou vindt omdat je het niet kan betalen moet natuurlijk kunnen...ieder zn ding.

Vind het alleen wel grappig dat mensen het alleen over de aankoop hebben en niet over het onderhoud.

Iemand die stage gaat doen zal geen knap inkomen hebben en als je dat dus niet hebt moet je geen BMW kopen want die blijft je geld kosten.

Edit...G21 snapt em wel...had even over je post heen gelezen,bro.:p

Dat jij dat nou vindt omdat je het niet kan betalen moet natuurlijk kunnen...ieder zn ding.

Vind het alleen wel grappig dat mensen het alleen over de aankoop hebben en niet over het onderhoud.

Iemand die stage gaat doen zal geen knap inkomen hebben en als je dat dus niet hebt moet je geen BMW kopen want die blijft je geld kosten.

Edit...G21 snapt em wel...had even over je post heen gelezen,bro.:p

idd volledig mee eens

kerel je doet stage, leef dan ook naar je stand, mijn wrak heeft ook maar 1000 euro gekost en kan er nog lang mee verder (eerste auto was trouwens een VW gtolf 2 voor een luttele 500 euro :D)

S3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2.5 TDI

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ook mooi:

van maart 2005

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zeker te overwegen, bedankt
alleen wordt de mini nu plots veel aantrekkelijker hé

Zeker doen, een BMW E46 coupe koop je alleen al bijna voor de uitstraling. Een van de mooiste al niet de mooiste 3 serie ooit gemaakt. En prima te betalen uit 2000.

Laatst bewerkt:
BMW, omdat dit het enige relevante automerk is in het rijtje.

Hij moet achterwielaandrijving hebben want ik drift zo ongelooflijk graag!
Liefst een wagen die je vlotjes in de bochten werpt... En waar je mee kunt doseren (niet zoals een Viper rijdt voor degenen die GT nog hebben gespeeld op de PS2 ;))
En mensen die iets van auto's kennen moeten toegeven dat het een lekkere bak is, maar m'n vriendin moet durven meerijden (ze haat opzichtige wagens maar een knalrode Mini vindt ze dan wél weer mooi)

Achterwielaandrijving? Schrap dan alles maar behalve de Beemer.:)

@TS, wil je een diesel of een bezine? Dat maakt al veel uit, de celica en honda heb je alleen met benzine, de diesel van de mini is ook zwaar af te raden

Terug
Naar boven