Fitness Seller

Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?

Peiling Peiling Welke wagen zouden jullie kiezen en waarom?

• Totaal stemmers
    73
zn budget is 15000 max he mannen :D

jezus zo veel keus voor 15.000 euro.

opties:

seat leon
audi a3
golf 5
mazda 3 (twijfel of deze binnen het budget valt)

Die mini cooper s rijdt wel lekker hoor. In de rest niet gereden.

Wat doet Opel in dat rijtje dan? Je bent toch nog geen 50?

m3 zou ik niet doen of je moet echt een hele knappe niet afgeragte m3 vinden (impossible)

Celica heeft ook niet echt mijn voorkeur... is eigenlijk een net-niet auto... niet sportief genoeg voor peoples.

voor 15K zou ik gaan kijken naar een dikke 5 serie :D

m3 zou ik niet doen of je moet echt een hele knappe niet afgeragte m3 vinden (impossible)

Celica heeft ook niet echt mijn voorkeur... is eigenlijk een net-niet auto... niet sportief genoeg voor peoples.

voor 15K zou ik gaan kijken naar een dikke 5 serie :D

535D........een dieseltje met 3 liter TWINturbo en 272 pk, 560 nm..............
:D:cool:

dat is idd een leuke wagen voor 15duizend...........................per maand!
:o

haha , tje uuuh bijna wel ja haha

On-Topic ;

Voor 15k kan je zeer veel krijgen , gewoon ff laten bezinken en rond kijken en vooral geen impuls aankoop doen !!!

de Mini

Gewoon een dikke vette Citroën Saxo VTR :D

voor 15.000 zou ik in ieder geval geen van de auto's die genoemd worden aanschaffen. Maar smaken verschillen natuurlijk

PFf verkeerd gestemd :D Ik las bmw en stemde erop... maar die E36 vind ik echt een pauperauto :D Heb er zelf alleen nog niet in gereden.

Vind dat je echt baggerauto's hebt uitgekozen kerel :D Met 15.000 euro koop je echt wel betere auto's, zelfs hier in Nederland kun je een mooie auto vinden van 2001+

Die Cooper vind ik wel lache, maar dan wel de S versie... Heb er in gereden, maar vind het wel een vrouwenauto :D
Opel rijdt klote vind ik, die coupe ook... nepzware koppeling en geen gevoel bij sturen en remmen.

Zoals Loekie zegt, Audi A3 heb je hele vette voor 15.000

Marktplaats.nl > Audi A3 1.9 tdi S-line 130 pk 6 bak *clima/sport int./nw model* - Auto's - Audi

Hou je nog wat geld over voor een tweekleurige alcantara bekleding :D

Audi!!!!
Forget the rest......

M3 zonder twijfel. Een echte klassieker.

Als je een cooper kan vinden voor dat geld, is het echt de moeite waard. Dan moet je wel je RWD principes over boord gooien, maar daarvoor krijg je veel terug. Ik heb erin gereden en:

- Bochtenridder, zowel in de stad als B-wegen een hoog fun gehalte.
- Cooper loves revs, so do I.
- Snel!
- Leuke orginele kitjes voor verkrijgbaar (works.)
- Intrieur, mwah.

Je kan ermee goed ''heel and toe'' downshiften, schijnt. Ik ben dat nog aan het leren maar het schijnt er DE pedaalconfiguratie voor te zijn!:D

Als je een cooper kan vinden voor dat geld, is het echt de moeite waard. Dan moet je wel je RWD principes over boord gooien, maar daarvoor krijg je veel terug. Ik heb erin gereden en:

- Bochtenridder, zowel in de stad als B-wegen een hoog fun gehalte.
- Cooper loves revs, so do I.
- Snel!
- Leuke orginele kitjes voor verkrijgbaar (works.)
- Intrieur, mwah.

Je kan ermee goed ''heel and toe'' downshiften, schijnt. Ik ben dat nog aan het leren maar het schijnt er DE pedaalconfiguratie voor te zijn!:D
Lol ja. Die cooper lijkt soms wel op een kart, zo strak op de weg :D

Terug
Naar boven