MuscleMeat

welke whey protein en shakes moet ik kopen?

• Topic Starter Topic Starter
Sportfood.nl zei:
Je maakt jezelf helemaal gek!:p

Probeer gewoon een keer een goede kwaliteits whey van een degelijk merk.
Alle A-merken ontlopen elkaar echt niet zoveel.

Gewoon daar bestellen waar je een goed gevoel over hebt.
maar ik ken al die degelijke merken niet... welke gebruik jij?

oke, ik zit nu te twisten over XXL en sportfood... welke is de lekkerste? ze zijn wel goed voor cutten he?? bulken doe ik niet aan... kweet calories in < calories uit maajaaaa toch weet je is wel clean enzo toch

Brutez zei:
Vind ik ook ;)

Kwaliteit/prijsverhouding vind je geen betere in Nederland. En zijn nog lekker ook, wat wil je nog meer.. :D

Hoe kun je nou 1 van de 2 producten nou beter vinden als je het ene product nooit hebt gebruikt???

Oh ja, was ik alweer vergeten: aandelen:D

jusanothagirl zei:
oke, ik zit nu te twisten over XXL en sportfood... welke is de lekkerste? ze zijn wel goed voor cutten he?? bulken doe ik niet aan... kweet calories in < calories uit maajaaaa toch weet je is wel clean enzo toch

Gewoon 1 vd 2 proberen joh.

Smaken verschillen toch per persoon. Dit soort dingen moet je toch zelf uittesten. Probeer gewoon een keer bij Sportfood en een keer bij XXL. Alleen dan kun JIJ zelf bepalen, welke het beste bij je past.:)

nnjaa koop ik straks 900 gram lust ik het niet:p

EAS vond ik altijd goed.

niet?

Sportfood.nl zei:
Hoe kun je nou 1 van de 2 producten nou beter vinden als je het ene product nooit hebt gebruikt???

Oh ja, was ik alweer vergeten: aandelen:D

Ik had het over kwaliteit/prijs. Als je het ene product te duur vind is het andere dus al snel beter. Aandelen of niet.. ;) :D

Brutez zei:
Ik had het over kwaliteit/prijs. Als je het ene product te duur vind is het andere dus al snel beter. Aandelen of niet.. ;) :D

Ik vergeef het je vanwege je geweldige 'ratten-HMB' onderschrift!:thumb:

welke smaak vinden jullie het lekkerst van XXL nutrition?

Wie mooi wilt zijn, Moet pijn lijden ;)

Dus slikken die handel! :P

Hey another Girl, je vroeg naar die Optimun On Whey, dat is wel goed spul ongeveer 80% proteine per lepel, en die smaak vanilla ice cream is goed te doen, ik weet alleen niet hoe duur ie hier is? Ik heb em indertijd in Amerika gekocht, 2,2 kilo voor 20 euro :), zal hier wel duur zijn! succes ermee

Je kan van beiden een kleine hoeveelheid of monster/promo vragen

kan je zien welke je het beste bevalt om later eventueel grotere (voordeligere) pakketten te kopen.

Mijn persoonlijke ervaring is dat bijna alle chocolade shakes lekker zijn, en alle aardbei zijn veel minder natuurlijk kwa smaak (volgens sommigen ook wel 'chemisch smaakje') appel schijnt ook niet zo lekker

vanille is neutraal maar ben je snel beu

citroen of citroen/vanille is fris en ook goed te doen

Terug
Naar boven