SkiMo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Ik ben me een beetje aan het orienteren op welke whey ik ga kopen.. Ik weet dat je geen reclame mag maken of iets dergelijks. Hoop dat dit er niet ondervalt..
IK kijk na 3 dingen:
- Kwaliteit: uiteraard wil je gewoon een goed kwaliteit product..
- Prijs: Ik ben student, dusja.. enough said.
- Acne: Ik ben al vaak tegengekomen dat men last kreeg van acne.. Ook mensen in mijn omgeving spreken over acne.. bijvoorbeeld veel op de rug. Zelf heb ik hier al best last van. Hier wil ik dus mee uit kijken.
Nu las ik al: Whey van de boardsponsers is altijd prima. Oke, mja ze zijn wel de boardsponsers he
Daarnaast heb ik gekeken na de Supplementen reviews.
power Supplements Pure Whey Protein Isolat (2,5kg - 46,90 euro)
XXL whey protein instant (2,5kg - 47,50) Bij deze zeggen ze dat hij uit assortiment gaat, omdat ze nu bijvoorbeeld:
XXL Whey isolaat (2,5kg 49,50). Dit klinkt beter..
Oftewel ik heb echt geen idee
heeft iemand goed advies
?
Trouwens wat ik wel fijn vind is dat ze ook potten van 1kg hebben. Sinds het toch een beetje zelf proberen is, zit ik straks niet met een pot van 2,5kg als het me niet bevalt
IK kijk na 3 dingen:
- Kwaliteit: uiteraard wil je gewoon een goed kwaliteit product..
- Prijs: Ik ben student, dusja.. enough said.
- Acne: Ik ben al vaak tegengekomen dat men last kreeg van acne.. Ook mensen in mijn omgeving spreken over acne.. bijvoorbeeld veel op de rug. Zelf heb ik hier al best last van. Hier wil ik dus mee uit kijken.
Nu las ik al: Whey van de boardsponsers is altijd prima. Oke, mja ze zijn wel de boardsponsers he
Daarnaast heb ik gekeken na de Supplementen reviews.power Supplements Pure Whey Protein Isolat (2,5kg - 46,90 euro)
XXL whey protein instant (2,5kg - 47,50) Bij deze zeggen ze dat hij uit assortiment gaat, omdat ze nu bijvoorbeeld:
XXL Whey isolaat (2,5kg 49,50). Dit klinkt beter..

Oftewel ik heb echt geen idee
heeft iemand goed advies
?Trouwens wat ik wel fijn vind is dat ze ook potten van 1kg hebben. Sinds het toch een beetje zelf proberen is, zit ik straks niet met een pot van 2,5kg als het me niet bevalt