MuscleMeat

Welke Zomerfeestjes Struim jij af?

Graspop (Belgie), Parkpop (Den Haag) en Sonisphere Festival (Knebworth, UK). Als je dat als zomerfeesten echt kan beschouwen.. :p

Hmz, ik zit volgens mij 7 en 8 augustus op solar, zie dt ieper paar dagen later is. Ga je nog wat meer showtjes af deze zomer?

Ik weet het nog niet man. Misschien dat ik naar leverage of chaos fest en/of Breakout fest ga maar dat weet ik nog niet zeker.

DefQon - Dominator - Decibel

Dour en Pukkelpop al zeker, mss nog Laundry Day mr da zie ik nog wel.

7Th sunday
Rurh in love
Extrema outdoor
Tomorrowland zaterdag
Tomorrowland zondag
Q base

En meschien nog p*ssy lounge, lakedance, en decibel

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

Jep, aanwezig

Ga voor de eerste keer dit jaar naar DefQon yeey!
Ik kom uit Brugge

Free Festival Harder Styles sowieso, waarschijnlijk Mystery Land en Dominator.

dreamfields,dominator,dancevalley en atomicweekender op ibiza

Free Festival · The Harder Styles ♥ 53 AtlantisstrandAlmereNederland za 16 juli 2011
Dominator · The Hardcore Festival ♥ 47 E3 StrandEerselNederland za 30 juli 2011
Nature One · Camping PartyDuitsland ♥ 3 Raketbasis PydnaKastellaunDuitsland do 4 augustus 2011
Nature One · 2011Duitsland ♥ 3 Raketbasis PydnaKastellaunDuitsland vr 5 augustus 2011
Nature One · 2011Duitsland ♥ 2 Raketbasis PydnaKastellaunDuitsland za 6 augustus 2011
Decibel · outdoor festival 2011 ♥ 27 Beekse BergenHilvarenbeekNederland za 20 augustus 201

Ik wilde naar Musica Republica gaan maar wat een k*tweer verder Metropolis.

Bar man @ aantal festivals, o.a. dominator.
Ga zelf nog naar wat gratis festivals denk ik, bijv. nijmeegse zomerfeesten.

Defqon, Decibel, Q-Base

Wou ook naar dreamfields want dat is letterlijk 3km van m'n huis af alleen dan ben ik op vakantie :(

Zwarte Cross :) Zeker, niemand die er heen gaat waarschijnlijk :) zaterdag biertjes tappen, en zondag lekker dagje relaxen :)

Decibel,dominator en de jongens hadden het over nog een paar.
Vanavond zou ik naar Concert At Sea gaan. Maar de burgemeester heeft na pinkersteren in renesse dit ookal verziekt door het af te lassen omdat het te hard waait:@

Niet echt een zomerfeest maar nightmare indoor 5 december SOWISO:D

Decibel,dominator en de jongens hadden het over nog een paar.
Vanavond zou ik naar Concert At Sea gaan. Maar de burgemeester heeft na pinkersteren in renesse dit ookal verziekt door het af te lassen omdat het te hard waait:@

Niet echt een zomerfeest maar nightmare indoor 5 december SOWISO:D

****ing epic inderdaad...

wij kwamen om 12 uur daar aan vanochtend is het afgelast :o

daar uiteindelijk tot 5 uur gebleven en het was prima festivalweer... geen 1 keer regen en alleen maar zon met een beetje wind. nooit meer Concert @ sea voor ons dus.. bullshit gedoe

vandaag is het lakedance ,
toepasselijke naam met al die stortbuien;)

Free Festival · The Harder Styles ♥ 53 AtlantisstrandAlmereNederland za 16 juli 2011
(L)

het stort daar,vrienden van me zijn er

Terug
Naar boven