Fitness Seller

Aankondiging Welkom in het "Epic Threads" subforum! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De homofiele avonturen van SniperX

Beter kap je hier heel snel mee. Maatregelen nodig? Ik weet wie hier mijn naam verkeerd spelt, en diegenen verdenk ik dan ook. Dit moet echt kappen, of denk je dat DIT nog grappig is?

Voor de mods: Kan het a.u.b. blijven staan, ik ben dit echt zo zat.

Arme drommel
 
Gvd dat gay topic van Sniper :roflol: Wie was dat nou uiteindelijk?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik kan in ieder geval verklappen dat de dader niet meer actief is op DBB.
 
69466r.png
 
Eigenlijk heb ik er medelijden mee. Was hij toen geen 14 of zo? In feite nog een kind.
 
Mij staat het topic - of eigenlijk de verzameling van meerdere topics - over de totale vernietiging en exposure van Muayboran nog erg bij. Dit was één van de topics: https://forum.bodybuilding.nl/topics/onthulling-muayboran-topic.278357/ waarin hij een hele website gefabriceerd had om zijn bestaan na al het bewijs tegen hem alsnog te bewijzen.

:roflol: idd man wat een droeftoeter was dat, heeft ie ook nog een paar members per PM bedreigd enzo.

Galen had mede een groot aandeel in de uiteindelijke ontmaskering als ik me juist herinner.
 
:roflol: idd man wat een droeftoeter was dat, heeft ie ook nog een paar members per PM bedreigd enzo.

Galen had mede een groot aandeel in de uiteindelijke ontmaskering als ik me juist herinner.

Ja. Ik heb er zelf ook nog een heel arsenaal ontvangen. Herinner me plots al die epic dingen met zijn scheve deur (fotoshop fail), paint a4 met dbb fail(als proof), echt lachwekkend. Topic van het jaar 2011 for sure.
 
DBB Uitspraken (2008/2009)
Haha "santino88" is het type dat ook eieren meeneemt in zijn binnenzak alstie uitgaat en dan in de discotheek op een gegeven moment tegen zijn "vrienden" zegt "hej hou je even mijn spaatje in de gaten, ik ga even naar de garderobe" haha. oh brother..

Hoe wist hij dat? :(
 
De bron v.d. legendarische woorden:

En dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven