MuscleMeat

Aankondiging Welkom in het "Epic Threads" subforum!

De kaars brandde niet eens :roflol:

Gvd dat gay topic van Sniper :roflol: Wie was dat nou uiteindelijk?

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik kan in ieder geval verklappen dat de dader niet meer actief is op DBB.

69466r.png

Eigenlijk heb ik er medelijden mee. Was hij toen geen 14 of zo? In feite nog een kind.

Mij staat het topic - of eigenlijk de verzameling van meerdere topics - over de totale vernietiging en exposure van Muayboran nog erg bij. Dit was één van de topics: https://forum.bodybuilding.nl/topics/onthulling-muayboran-topic.278357/ waarin hij een hele website gefabriceerd had om zijn bestaan na al het bewijs tegen hem alsnog te bewijzen.

:roflol: idd man wat een droeft**ter was dat, heeft ie ook nog een paar members per PM bedreigd enzo.

@Galen had mede een groot aandeel in de uiteindelijke ontmaskering als ik me juist herinner.

:roflol: idd man wat een droeft**ter was dat, heeft ie ook nog een paar members per PM bedreigd enzo.

@Galen had mede een groot aandeel in de uiteindelijke ontmaskering als ik me juist herinner.

Ja. Ik heb er zelf ook nog een heel arsenaal ontvangen. Herinner me plots al die epic dingen met zijn scheve deur (fotoshop fail), paint a4 met dbb fail(als proof), echt lachwekkend. Topic van het jaar 2011 for sure.

De bron v.d. legendarische woorden:

En dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven