XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Bezoekers in dit topic

Succes pik! Erg tof. Post wat picca's van je shape hier voor in onze wank bank. Give'em hell!
 
Knallen vandaag man! Succes :D.
 
image.jpg
 
Weet iemand of Rob Schmitz mee heeft gedaan vandaag? Al lang niks meer van vernomen..
 
Facking baas! Gefeliciteerd met je 6e plek. Lekker doorgepakt vanaf de JBC!
 
Gruwelijk gewoon 6e van nl!!

Geweldig man.

Is je gegund!

Nu eten :D
 
Dikke respect bro!
 
Congrats Wengstertje, je hebt een zieke prestatie neergezet afgelopen wedstrijden! :flexgrin:
 
Gefeliciteerd Wes . Tevreden?
 
Gefeliciteerd kerel!! :)
 
Je zag er goed uit gister! Gefeliciteerd met je plek!
 
Gefeliciteerd man! Top prestatie!
 
Gefeliciteerd!!
 
Thnx iedereen voor de support en de update pics en plaatsing updates haha.

Over de vragen ingeleverd heb geen idee zou kunnen.

Tevreden jazeker over mijn shape en nee niet over mijn plaatsing. En in mijn omgeving ook niemand. Maarja kan niet altijd alles mee hebben. Stond er tenminste het hardst en het scherpst bij van iedereen uit de line up helaas werd dat waarschijnlijk niet meegenomen door de jury.

Nu lekker genieten van me leven misschien als er animo is een nieuwe blog starten wat over me gewone trainingen gaat en bulk/onderhoud/cut gebeuren.

Planning is nu om de zomer rond de 8-10 te blijven staan dus voeding word iets ge-upt 3000kcal en cardio eruit.

Dan in september full retard bulk haha. Geen wedstrijden nog op de planning prioriteiten liggen nu op familie vrienden en een eigen huis.
 
Thnx iedereen voor de support en de update pics en plaatsing updates haha.

Over de vragen ingeleverd heb geen idee zou kunnen.

Tevreden jazeker over mijn shape en nee niet over mijn plaatsing. En in mijn omgeving ook niemand. Maarja kan niet altijd alles mee hebben. Stond er tenminste het hardst en het scherpst bij van iedereen uit de line up helaas werd dat waarschijnlijk niet meegenomen door de jury.

Nu lekker genieten van me leven misschien als er animo is een nieuwe blog starten wat over me gewone trainingen gaat en bulk/onderhoud/cut gebeuren.

Planning is nu om de zomer rond de 8-10 te blijven staan dus voeding word iets ge-upt 3000kcal en cardio eruit.

Dan in september full retard bulk haha. Geen wedstrijden nog op de planning prioriteiten liggen nu op familie vrienden en een eigen huis.


Heb nog niet veel pics gezien maar jij stond er zeker goed bij qua hardheid man!
Mag je trots op zijn.
Lekker genieten nu.
Zien we je wel weer op NK met 10 kilo erbij :cool:
 
Back
Naar boven