XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Ben wel benieuwd hoe jouw voeding er ongeveer uit ziet eigenlijk

• Topic Starter Topic Starter
ontbijt 80 gram bambix met whey

3x70gr rijst 1 ei 120 gr kip

Grapefruit BCAA preworkout

Whey dextrose

70 gram rijst 200 gram kabeljauw 150 gram brocolli

100 gram tonijn

good facking morning (rich voice)

nee even zonder grappen niet zo'n goede morgen voor mij haha vanochtend weer eerste foto's gestuurd naar me coach en dus ook gewogen

72.4kg

nu even afwachten op antwoord. maar zoals de planning is is gewoon voeding zo houden tot zeker vrijdag en ook blijven trainen plus cardio.

Heb je al een dik cheat pakket in huis gehaald voor zondagavond/maandag?

Heb je al een dik cheat pakket in huis gehaald voor zondagavond/maandag?
Ik had na mijn wedstrijd ook een dik cheatpakket liggen, meer dan de helft ligt er nog, 2 happen en ik zat al vol!
Was die dag meer misselijk en opgezwollen dan wat anders :o :)

Ik had na mijn wedstrijd ook een dik cheatpakket liggen, meer dan de helft ligt er nog, 2 happen en ik zat al vol!
Was die dag meer misselijk en opgezwollen dan wat anders :o :)

niks gewend met 2 happen en vol haha. ik bleef eten na de OR alleen kocht gewoon eten inplaats van me voorraad te plunderen haha.

net geweldig nieuws gehad van me coach, ik mag zondag ochten 2 hamburgers van de mac nemen :D
tot die tijd gewoon dieeten morgen weer foto's we will see wat het gaat brengen allemaal.

niks gewend met 2 happen en vol haha. ik bleef eten na de OR alleen kocht gewoon eten inplaats van me voorraad te plunderen haha.

net geweldig nieuws gehad van me coach, ik mag zondag ochten 2 hamburgers van de mac nemen :D
tot die tijd gewoon dieeten morgen weer foto's we will see wat het gaat brengen allemaal.

Jha, ik had een stevig ontbij, pistolets, donuts, speculaaspasta...
Na het ontbijt zo opgezwollen als iets en geen trek meer voor heel de dag :/
En nice! Geniet er van zondag!! :D

500g hamburgers only :eating:

Alleen op zondag...2 halen 1 betalen :D

natty? Je staat goed man!

Zieke zieke strepen op je quads!

Fucking respect!

thnx man

Zieke zieke strepen op je quads!

Fucking respect!

haha op FB gezien zeker? thnx man.

vanochtend weer gewogen en foto's gestuurd.
gewicht 73.9 kg??? waarschijnlijk is of me weegschal niet echt goed of ik keek met te moeie ogen gister haha.

vanaf morgen wat meer eten over de dag 2 pakken rijstewafels verdelen. dus een stuk of 5 per maaltij en na training ietjes meer(8 ofzo).

verder is de timetable bekent gemaakt.

we staan met zijn 10e dus kan sowieso al zeggen dat ik 10e van nederland ben :D
ik moet om 14:00 uur op en om 18:20 vrije pose mijn klasse word om 21:45 uitgereikt dus zullen dan wel zien wat me dit jaar heeft gebracht :P om me heen zijn ze positiever dan ik zelf ben dus ben benieuwd haha.

3 days out en vanavond gewoon upperbody laag gewicht reps van 20/30 maken en dan doe ik alles supersets borst/rug biceps/triceps en schouders en dan 2 oefeningen per spiergroep en een serie of 4. en cardio erachter aanknallen nog maar 2x :D

H
thnx man

haha op FB gezien zeker? thnx man.

vanochtend weer gewogen en foto's gestuurd.
gewicht 73.9 kg??? waarschijnlijk is of me weegschal niet echt goed of ik keek met te moeie ogen gister haha.

vanaf morgen wat meer eten over de dag 2 pakken rijstewafels verdelen. dus een stuk of 5 per maaltij en na training ietjes meer(8 ofzo).

verder is de timetable bekent gemaakt.

we staan met zijn 10e dus kan sowieso al zeggen dat ik 10e van nederland ben :D
ik moet om 14:00 uur op en om 18:20 vrije pose mijn klasse word om 21:45 uitgereikt dus zullen dan wel zien wat me dit jaar heeft gebracht :P om me heen zijn ze positiever dan ik zelf ben dus ben benieuwd haha.

3 days out en vanavond gewoon upperbody laag gewicht reps van 20/30 maken en dan doe ik alles supersets borst/rug biceps/triceps en schouders en dan 2 oefeningen per spiergroep en een serie of 4. en cardio erachter aanknallen nog maar 2x :D

Het betere pompwerk!!
Flinke line up!!

ff volhouden nog WES

alvast succes!

Ja

ja klopt maar er is wel n grens, n energiebehoefte om te functioneren zeg maar
je kan niet blijven minderen tot je n ons weegt. Er is n min.basisbehoefte.
"Zorg dat de kachel blijft branden"

Sommigen atleten eten zo weinig dat alles wordt opgenomen en er geen ontlasting meer is..dat hou je niet lang vol en loop je risico's
niet helemaal correct; of je nu 2000 kcal op onderhoud zit, of je doet die dag 3000 kcal aan cardio en je eet 5000 komt op exact hetzelfde neer. Op beide dagen neem je alles op en op beide dagen zul je geen spiermassa aankomen of vet verliezen (in grote lijnen, recomp even buiten beschouwing)
Voordeel van laatstgenoemde zoals @Wengstertje zegt is dat je dan veel meer kan eten. Minder honger. Makkelijker aan je eiwit behoefte komt zonder alleen maar shakes en tonijn te vreten. Etc. Heeft niks te maken met de kachel brandend te houden.

Terug
Naar boven