MuscleMeat

Werken in de beveiliging

• Topic Starter Topic Starter
johnny 01 zei:
Ik weet niet of ze dat tegenwoordig nog snel doen, maar je kan ook bij een particulier beveiligingsbedrijf solliciteren en bij hun je opleiding volgen. Hun betalen je curses, maar je moet het wel binnen een jaar halen, theorie + praktijk. Ik hoor nog veel oude collega's van mij die dat doen, maar je heb bijna geen tijd om te leren. Je moet 6 dagen per week werken en als je thuis komt dan heb je geen zin meer om die lesstof uit je kop te leren. Probeer het via een ROS dat is het beste, je moet het dan wel zelf betalen, maar dan kan je wel alles rustig op je gemakkie doen.
Dan doe ik het liever via een bedrijf omdat ik dan kan zien of het leuk werk is enzo. Maar de examens enzo moet je dan bij bijvoorbeeld Best Alert afleggen?

zijn er hier geen agenten op het board aanwezig btw?
heeft iemand ervaring met de opleiding agent?
anybody?

Examens gaan via SVPB. Organisaties, zoals Best Alert verzorgen alleen een opleiding voor je.
Groet Robert

Bij mij ging het zo dat ik gewoon netjes me theorie moest leren en als ik alles af had gingen ze me aanmelden bij het SVPB. Iedereen maand kan je je aanmelden en dan die 3 examens doen:
- VeiligheidsNetwerk.
- Beveiliging van Gebouw en Eigendommen.
- Werken binnen de Wettelijke Kaders.
Ze hebben 3 vestigingen in Nederland daarvan zitten. In Rotterdam, Utrecht en Zwolle. Ik weet niet waar dat bedrijf waar je wil gaan solliciteren mee in contact staat.

en weet iemand ook hoe moeilijk die opleiding is?
en is het moeilijk om aangenomen te worden bij het korps..?

spiertje16 zei:
en weet iemand ook hoe moeilijk die opleiding is?
en is het moeilijk om aangenomen te worden bij het korps..?

Wil je bij de KLPD of wil je gewoon een straat agentje worden?

johnny 01 zei:
Bij mij ging het zo dat ik gewoon netjes me theorie moest leren en als ik alles af had gingen ze me aanmelden bij het SVPB. Iedereen maand kan je je aanmelden en dan die 3 examens doen:
- VeiligheidsNetwerk.
- Beveiliging van Gebouw en Eigendommen.
- Werken binnen de Wettelijke Kaders.
Ze hebben 3 vestigingen in Nederland daarvan zitten. In Rotterdam, Utrecht en Zwolle. Ik weet niet waar dat bedrijf waar je wil gaan solliciteren mee in contact staat.
Ik zat te denken aan dit bedrijf. Heb hun site gevonden via het Ecabo.

Metal_Wolf zei:
Ik zat te denken aan dit bedrijf. Heb hun site gevonden via het Ecabo.

Op het eerste gezicht lijkt het me een zeer goed bedrijf.
Vooral de opleidingen die ze je aanbieden. Air Marshals lijkt ook zeer gaaf om te doen. Ik zal maar eens gaan bellen als ik jouw was. Vragen hoe of wat. ;)

ehm wat is het verschil tussen de 2?

want mijn intresse is deels omdat er een levende have is en ik heel graag met honden wil samenwerken en dat bevalt me goed uit eigen ervaring natuurlijk

johnny 01 zei:
Op het eerste gezicht lijkt het me een zeer goed bedrijf.
Vooral de opleidingen die ze je aanbieden. Air Marshals lijkt ook zeer gaaf om te doen. Ik zal maar eens gaan bellen als ik jouw was. Vragen hoe of wat. ;)
Ga ik zeker doen! :thumb: Bedankt voor je reactie.

Jij ook PatrickT!

Karma voor jullie :)

KLPD betekend: Korps Landelijke Politie Dienst.

Spiertje Kijk anders even op de site van de politie. Ik geloof www.politie.nl . Daar kun je zo zien wat het inhoudt en hoe je kunt solliciteren. Tevens staat er precies waar ze mensen nodig hebben. Klik op `Werken bij`.
Groet Robert

ja oke
dat heb ik allemaal al doorgelezen
maar ik wil graag persoonlijk van mensen horen hoe hun ervaring is/was
of het moeilijk makkelijk spanned enzv
nosey kid ben ik :D

Dan kun je toch eens langs een pol.bureau gaan en vragen aan de agenten aldaar aanwezig?:D Daar zijn er genoeg en ik denk, dat ze je dat graag willen vertellen.
Groet Robert

Mighty zei:
Dan kun je toch eens langs een pol.bureau gaan en vragen aan de agenten aldaar aanwezig?:D Daar zijn er genoeg en ik denk, dat ze je dat graag willen vertellen.
Groet Robert

Of niet :roflol:

Ik ook dan maar, komtie: :roflol:

:D

Terug
Naar boven