AndroidHealthClinic

Werken in de beveiliging

bitches
jullie hebben gewoon een :whip: nodig :D

• Topic Starter Topic Starter
Zo, heb 5 bedrijven nu een mailtje gestuurd. Even afwachten dus.

spiertje16 zei:
... enige eisen zijn:

Allround politiemedewerker (niveau 4)

• VMBO-diploma Gemengde leerweg of Theoretische leerweg
  • Diploma van een 3-jarige MBO van die studierichtingen die geen toegang geven tot een volwaardige HBO-opleiding
Dus alleen als je borderline mongoloïde bent, mag je bij de politie? Want intelligentere mensen willen ze niet hebben? ??? Verklaart veel. :)

Success Metal_Wolf! :)

He Metal,

Als je wil portieren en die dingen, kijk even bij network protection, portiers staan oa. bij de Time out.

Holland Security Group in Helmond is wel redelijk ok, niet super maar wel redelijk.

Ik weet dat hun beide gecerftificeerd zijn maar HSG heb je best wel een kans, wel eens met de beveiligers bij ons gesproken omdat ik mijn stage nog moet lopen maar evennementen zijn sporadisch en verder veel nacht werk of vage dingen als hele dag bij Rabobank staan in E'hoven.

In Mierlo zit portiers bedrijf maar die doet geen stagaire's meer.

Verder goed opletten dat je niet onwijs genaaid word.. zijn aantal bedrijven die over ruggen rijk willen worden ( In Nederweert zit er zo 1)

Heb niet alle posts gelezen maar moet je ook 18 voor zijn

Tja helaas.. :( Gister mailtje gehad. Dan ga ik maar een half jaar werken ofzo totdat ik 18 ben.

Naja, net mailtje gehad van Best Alert en als m'n ouders akkoord gaan willen ze me ook op 17 jarige leeftijd inschrijven

:hedbang:

/me is blij

Goed zo man!!

Het is jammer dat je niet in Noord Holland woont... had ik je binnen no time aan het werk!!

de leeuw zei:

Heb contacten binnen Noord Holland met een aantal grote Beveiligings bedrijven. En er is een nieuwe opleiding van start gegaan namelijk de ESO en daar zijn een hoop mensen voor nodig!!

Heb contacten binnen Noord Holland met een aantal grote Beveiligings bedrijven. En er is een nieuwe opleiding van start gegaan namelijk de ESO en daar zijn een hoop mensen voor nodig!!

Oh, op die manier:) Dan is het duidelijk;)

ESO???? Wat mag dat zijn dan?
Groet Robert

Metal_Wolf zei:
Naja, net mailtje gehad van Best Alert en als m'n ouders akkoord gaan willen ze me ook op 17 jarige leeftijd inschrijven

:hedbang:

/me is blij

BLIJF DAAR WEG!

Grootste oplichters bende die er is.. echt.. je komt niet eens hier ergens aan de bak als bedrijven horen dat je bij Best Alert je opleiding hebt gevolgd..

Been there, done that, they suck!!

Bedenk je trouwens goed dat alsje met jonge leeftijd aan de deur gaat staan je jezelf iets meer (behoorlijk wat meer) moet gaan bewijzen zowel tegen over collega's als , nog erger, de bezoekers.. eerste event toen ik net 17 was.. dus ik weet het van dichtbij.

Capoeirist zei:
BLIJF DAAR WEG!

Grootste oplichters bende die er is.. echt.. je komt niet eens hier ergens aan de bak als bedrijven horen dat je bij Best Alert je opleiding hebt gevolgd..

Been there, done that, they suck!!

Bedenk je trouwens goed dat alsje met jonge leeftijd aan de deur gaat staan je jezelf iets meer (behoorlijk wat meer) moet gaan bewijzen zowel tegen over collega's als , nog erger, de bezoekers.. eerste event toen ik net 17 was.. dus ik weet het van dichtbij.

Waar heb jij je opleiding dan gevolgd?

En waarom zijn het trouwens oplichters en wil niemand ermee te maken hebben?

Ik heb hem helaas daar gevolgd en heb alle dingen die ik net omschreef zelf moeten ondervinden.

Oplichters omdat je geen waar voor je geld krijgt en er genoeg gedonder is voor je eindelijk krijgt waar je recht op hebt (informatie, etc. etc)

Nog ff een paar dagen wachten en dan heb ik mijn sollicitatie voor een baan in de beveiliging. Vrijdag moet ik op gesprek. Als ik word aangenomen krijg ik intern de ESO cursus en kan ik daaropvolgende bij hetzelfde bedrijf werken!

Terug
Naar boven