spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus alleen als je borderline mongoloïde bent, mag je bij de politie? Want intelligentere mensen willen ze niet hebben?spiertje16 zei:... enige eisen zijn:
Allround politiemedewerker (niveau 4)
- VMBO-diploma Gemengde leerweg of Theoretische leerweg
- Diploma van een 3-jarige MBO van die studierichtingen die geen toegang geven tot een volwaardige HBO-opleiding
Verklaart veel. 
Goed zo man!!
Het is jammer dat je niet in Noord Holland woont... had ik je binnen no time aan het werk!!
de leeuw zei:
Heb contacten binnen Noord Holland met een aantal grote Beveiligings bedrijven. En er is een nieuwe opleiding van start gegaan namelijk de ESO en daar zijn een hoop mensen voor nodig!!
Dan is het duidelijk
Mighty zei:
Metal_Wolf zei:Naja, net mailtje gehad van Best Alert en als m'n ouders akkoord gaan willen ze me ook op 17 jarige leeftijd inschrijven
/me is blij
Capoeirist zei:BLIJF DAAR WEG!
Grootste oplichters bende die er is.. echt.. je komt niet eens hier ergens aan de bak als bedrijven horen dat je bij Best Alert je opleiding hebt gevolgd..
Been there, done that, they suck!!
Bedenk je trouwens goed dat alsje met jonge leeftijd aan de deur gaat staan je jezelf iets meer (behoorlijk wat meer) moet gaan bewijzen zowel tegen over collega's als , nog erger, de bezoekers.. eerste event toen ik net 17 was.. dus ik weet het van dichtbij.