XXL Nutrition

Werken in de beveiliging

Aimee zei:
Nog ff een paar dagen wachten en dan heb ik mijn sollicitatie voor een baan in de beveiliging. Vrijdag moet ik op gesprek. Als ik word aangenomen krijg ik intern de ESO cursus en kan ik daaropvolgende bij hetzelfde bedrijf werken!

Toch niet WWS he? :D

• Topic Starter Topic Starter
Zal het even doorlezen, bedankt :)

Ja, ik heb vrijdag een gesprek. Met een man, meneer Drost geloof ik. Ik ben er via een vriend gekomen die daar werkt.

Aimee zei:
Ja, ik heb vrijdag een gesprek. Met een man, meneer Drost geloof ik. Ik ben er via een vriend gekomen die daar werkt.

Kom je daarna ff bakje bij me doen dan? Werk er vlakbij :D

Dhr Dorst is geloof ik de planner daar.

Succes

Waar zit jij dan? Heb er wel zin in. Moest eigenlijk vorige week vrijdag al maar dat werd verzet. Lijkt me hartstikke leuk in ieder geval! :D

En we hebben een nieuwe koppel op DBB :clap:

Wanneer gaan jullie trouwen?

Die datum zullen we vrijdag wel ff bespreken! :D

:flipoff:

Ik zit nu trouwens aan het ROC Eindhoven te denken, iemand ervaring daarmee?

Meeting a.s. vrijdag bij Peoples!! :D

:woot:

:fu: :fu:

De kerels hebben weer eens last van hun hoge testosterongehaltes!!!!

Hoe kom je daar nou weer aan?

Vreemd, want hij staat alleen hier op de computer in mijn foto's!

Ik had ff een vraag bestaan er een cursus Beveiliger zonder stage. Ik kan dit niet combineren met mijn huidige werk en ik zou graag deze cursus willen doen om in het weekend bv als portier of evenementen beveiliger aan het werk te gaan. Heeft iemand enig idee of is het mogelijk om ervaring op te doen tijdens het werken bv in het weekend. Had ook zo iets gelezen dat het een erkend leerbedrijf moet zijn. Oh ja en dan nog iets ik ben in 2003 veroordeeld voor mishandeling. Kan ik dan uberhaupt nog in de beveiliging, daar het gros zelf ook niet echt lieverdjes zijn?!

Terug
Naar boven