Peoples zei:
Jup gewoon die opleiding gaan volgen. 7 avonden geloof ik.
Extra papiertje is mooi meegenomen. Ik ga hem zelf ook doen maar puur voor de lol!
Ik heb zojuist de knoop doorgehakt en ga verder met mn huidige opleiding (beveiliger-2). Ik heb tot dusver slechts 4 a 5 avonden gemist.
Kost me dan de resterende 1000 euro (had al 700euro betaald), maar met een beetje medewerking van Bijzondere Wetten krijg ik straks in 2009 gewoon toestemming en dus de tijdelijke grijze pas.
Ik heb in Mei/Juni van dit jr een boete gekregen, en vanaf dat moment moet er 4jr overheen gaan voor ik weer in aanmerking kom.
De opleiding eindigt in April 2006, en het theoriediploma is vanaf dat moment 3jr geldig. Binnen die 3jr moet het praktijkgedeelte worden afgerond.
Betekend dat ik voor April 2009 mn stage moet hebben afgerond, en dat betekend dat dat net 3 hooguit 4 maandjes binnen die gestelde termijn van 4jr 'delictvrij' valt.
Als ze over die 3 a 4 maanden kinderachtig gaan doen, dan is het hier wel heel triest gesteld. Gelukkig is er slechts 1 persoon die namens de Korpschef de handtekeningen uitdeelt, en die persoon heeft me dit jr ook al willen helpen, maar kon het voor niet verantwoorden.
Dit keer had ik 3 zaken bij de hakken gehad die me tegenwerkten voor het verkrijgen van de toestemming. In 2009 nog maar 1 'zaakje' en die is dan alweer ruim 3,5 jr oud.