AndroidHealthClinic

Werken in de beveiliging

Marvinnr1 zei:
Ik had ff een vraag bestaan er een cursus Beveiliger zonder stage. Ik kan dit niet combineren met mijn huidige werk en ik zou graag deze cursus willen doen om in het weekend bv als portier of evenementen beveiliger aan het werk te gaan. Heeft iemand enig idee of is het mogelijk om ervaring op te doen tijdens het werken bv in het weekend. Had ook zo iets gelezen dat het een erkend leerbedrijf moet zijn. Oh ja en dan nog iets ik ben in 2003 veroordeeld voor mishandeling. Kan ik dan uberhaupt nog in de beveiliging, daar het gros zelf ook niet echt lieverdjes zijn?!

Nee, je moet je stage lopen, je moet een portfolio van je stage maken en dat moeten hun opsturen naar de examencommisie. Anders mag je je praktijkexamen niet doen.

Ik heb eerlijk gezegd niet heel het topic doorgelezen.. Maar ik kan je heeeeeel erg sterk afraden om een opleiding te volgen bij best alert!!!!!

Ik kan je via pm wel iets anders aanraden wat goedkoper en beter is....

Iedereen kan zn beveiligerspapieren halen, echter maakt je dat nog geen goede beveiliger...
En het idd echt niet altijd spannend... vergeet dat maar, en evenementenbeveiliger of horecaportier .... tja zijn dr niet zoveel die dat worden.

@marvinnr1: gewoon alleen je horecaportier papieren halen, mag je alleen niet meer dan dat.

Ik werk overigens voor de best betalende werkgever in heel de beveiliging... :D

Voor een snelle, GOEDE opleiding, kan je bij Minerva in Amsterdam terecht. Opleiding kan geheel schriftelijk (dus naast je fulltime baan), maar ook 1x per week een avond naar school. Je kan het in termijnen van geloof ik 52 euro betalen, en dat dan 12 maanden lang. Theoretisch ben je dan 6 maanden bezig en dan nog 6 maanden stage, waarna je je papieren hebt.
Heb je je opleiding bij Minerva gevolgd, kan je bijna overal aan de bak.

Om even op de politie terug te komen: Niveau 4 red je niet met VMBO, dat is echt onzin. Niveau 4 is hoofdagent en is minimaal HAVO of HBO-niveau voor nodig.

Jizza zei:
Voor een snelle, GOEDE opleiding, kan je bij Minerva in Amsterdam terecht. Opleiding kan geheel schriftelijk (dus naast je fulltime baan), maar ook 1x per week een avond naar school. Je kan het in termijnen van geloof ik 52 euro betalen, en dat dan 12 maanden lang. Theoretisch ben je dan 6 maanden bezig en dan nog 6 maanden stage, waarna je je papieren hebt.
Heb je je opleiding bij Minerva gevolgd, kan je bijna overal aan de bak.

Om even op de politie terug te komen: Niveau 4 red je niet met VMBO, dat is echt onzin. Niveau 4 is hoofdagent en is minimaal HAVO of HBO-niveau voor nodig.
Is ook zo'n moeilijke baan... :rolleyes:

Jizza zei:
Ben je hoofdagent geweest? Trek dan ook geen conclusies.

:roflol: zo ken ik er nog een . bij mij op de club kwam er ene kerel trainen .

hij zei dat hij commesaris was sectie diensthonden .

na de eerste training hebben wij hem grondig gescreend

bleek het een gewone agent te zijn die bij ons kwam trainen om daarna zijn hond te laten testen op het bureau .

hij zal door dat foutje nu wel parkeerboetes kunnen uitdelen de komende 30jaar
we hebben hem trouwens na 1maand niet meer teruggezien

Wat een sjaak. Commisaris sectie diensthonden? Hahaha, wat een fantasie, al had 'ie nou wat verzonnen wat tenminste bestaat!

Ach, ik laat me niet op m'n teentjes trappen. Maar dat je het onderschat is zeker en uitleg lijkt me niet nodig.

Ben zelf vorig seizoen beveiliger (steward) geweest bij AZ, lekker gratis voetbal kijken maar alle supporters vinden je een asbak en willen maar graag op de vuist gaan met je. Probleem is dat je zelf geen klappen mag uitdelen tenzij dit noodzakelijk zou zijn voor je eigen veiligheid. Maar het is zeker niet een makkelijk beroep, je moet keihard zijn, vooral mentaal want je krijgt nogal wat verwensingen naar je kop!

• Topic Starter Topic Starter
Peoples zei:
Ben zelf vorig seizoen beveiliger (steward) geweest bij AZ, lekker gratis voetbal kijken maar alle supporters vinden je een asbak en willen maar graag op de vuist gaan met je. Probleem is dat je zelf geen klappen mag uitdelen tenzij dit noodzakelijk zou zijn voor je eigen veiligheid. Maar het is zeker niet een makkelijk beroep, je moet keihard zijn, vooral mentaal want je krijgt nogal wat verwensingen naar je kop!
:D

Ik kon een baantje krijgen als steward bij Helmond Sport maar heb het toch niet gedaan.

Als ik die ESO cursus krijg mag ik ook bij voetbalwedstrijden aanwezig zijn. Lijkt me hartstikke leuk!

• Topic Starter Topic Starter
Is het trouwens mogelijk om op je 17e een soort ov-kaart aan te vragen? Als ik naar Eindhoven op school wil is het voor mij financieel onmogelijk om elke dag een treinkaartje te kopen.

Metal_Wolf zei:
Is het trouwens mogelijk om op je 17e een soort ov-kaart aan te vragen? Als ik naar Eindhoven op school wil is het voor mij financieel onmogelijk om elke dag een treinkaartje te kopen.

Kom je niet snel voor in aanmerking, helaas weet ik dat ook. Moest op mijn 17e stoppen met school omdat ik er niet voor inaanmerking kwam. (pa zit in de wao, 1 laag salaris als inkomen en dan nog niet krijgen he)

Maargoed ik ben nu 25 dus dat is 7 a8 jaar terug.

Aimee zei:
Als ik die ESO cursus krijg mag ik ook bij voetbalwedstrijden aanwezig zijn. Lijkt me hartstikke leuk!

Is het ook maar niks voor peoples met zijn opvliegend karakter :D

WWS doet alles voor ID&T dus dat vind ik vele male leuker :)

Terug
Naar boven