AndroidHealthClinic

Werken in de beveiliging

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vader zit ook in de WAO en kan het niet opbrengen om elke dag een treinkaartje te betalen.. Misschien dat ik dan toch gedwongen ben een schriftelijke opleiding te doen.

Metal_Wolf zei:
Mijn vader zit ook in de WAO en kan het niet opbrengen om elke dag een treinkaartje te betalen.. Misschien dat ik dan toch gedwongen ben een schriftelijke opleiding te doen.

Eerst kijken of je het kunt aanvragen dat OV.

Misschien kun je mijn boeken kopieren van Best alert ? bedoel als je het zo graag wil, ik werk in Helmond dus tja... het zit in klappers, dus eruit halen, kopieren en voila. Je zult wel computer examen ergens moeten doen en zo... das wel vervelend.. dus je zit ben ik bang toch vast aan een instelling. Tenzij iemand daar een oplossing voor weet.

Capoeirist zei:

Misschien kun je mijn boeken kopieren van Best alert ? bedoel als je het zo graag wil, ik werk in Helmond dus tja... het zit in klappers, dus eruit halen, kopieren en voila. Je zult wel computer examen ergens moeten doen en zo... das wel vervelend.. dus je zit ben ik bang toch vast aan een instelling. Tenzij iemand daar een oplossing voor weet.

Een computer examen? Je moet het nog steeds met pen en papier doen hoor. ;)

johnny 01 zei:
Een computer examen? Je moet het nog steeds met pen en papier doen hoor. ;)

Je MCV en nog een of ander computer shit iets moet je ook halen, maar dat mag nog bij de instelling waar je het volgt schijnbaar ?

of het is weer zo'n best alert bezeik ding ;)

WWS doet idd alles voor ID&T en dat lijkt me hartstikke leuk. Daarnaast ook alles voor Art of Dance, die heb ook leuke feestjes! :D En op Bloemendaal staan ze, lekker hoor zomers!

Maar die voetbalwedstrijden lijken mij juist wel gaaf. Lekker actie! Houd ik wel van!

Capoeirist zei:

Als dat de oude boeken zijn is het geen geldige opleiding :D maar goed meneer DBC kan u hier alles over vertellen (niet waar moppie?)

Best Alert staat niet hoog aangeschreven in de beveiligings wereld.

Aimee zei:
WWS doet idd alles voor ID&T en dat lijkt me hartstikke leuk. Daarnaast ook alles voor Art of Dance, die heb ook leuke feestjes! :D En op Bloemendaal staan ze, lekker hoor zomers!

Maar die voetbalwedstrijden lijken mij juist wel gaaf. Lekker actie! Houd ik wel van!

Dus gratis naar Sensation, Mysteryland enz....:D

Actie tijdens voetbal wedstrijden?? Nope, mensen van hun stoelen halen omdat ze erop staan enz, of je moet dat onder actie verstaan! :)

Stond vorig jaar op MO10 bij AZ (de relnichten) maar was meer vuurwerk afpakken en mensen van het gangpad terug duwen naar het vak dan dat het rellen was.... helaas

Nog ff een updatje.....

IK BEN AANGENOMEN!!!!!!

:banana: :rocknana:

:D

Heb gisteren m'n eerste ESO les gehad. Was hartstikke leuk. Het gaat echt alleen over evenementen en dus niet over zaken als objectbeveiliging. We hebben een leuk klein groepje. Nu ff over 7 weken theorie examen doen en dan de praktijk in! Misschien mag ik 17 december als servicemedewerker op Inner City al gaan werken, maar ja dan is ook de Wok he......

Aimee zei:
Heb gisteren m'n eerste ESO les gehad. Was hartstikke leuk. Het gaat echt alleen over evenementen en dus niet over zaken als objectbeveiliging. We hebben een leuk klein groepje. Nu ff over 7 weken theorie examen doen en dan de praktijk in! Misschien mag ik 17 december als servicemedewerker op Inner City al gaan werken, maar ja dan is ook de Wok he......

Hoe oud zijn de mensen waarmee je de lessen hebt?
en misschien kan je eerst wel wokken voordat je naar Inner city gaat.

SCREWBEAST zei:
Als dat de oude boeken zijn is het geen geldige opleiding :D maar goed meneer DBC kan u hier alles over vertellen (niet waar moppie?)

Best Alert staat niet hoog aangeschreven in de beveiligings wereld.

Best Alert schijnt 1 van de duurste te zijn met de opleidingen. Van wat ik heb gehoord scheelt dat al gauw 400-500 euro.

Mijn opleiding kost 1700 euro (inclusief examenkosten).

Ff update van mijn kant:

Zoals het eruit ziet ga ik weer gewoon verder met mn opleiding Beveiliger-2. Ik mag dan pas over ruim 3jr stage lopen maar dan heb ik in Maart 2006 mn theoriediploma tenminste op zak.

Dan zijn de kosten en moeite die ik tot dusver geinvesteerd heb, tenminste niet voor niks geweest.

Ik ben de jongste van de ploeg met m'n 22. De een na jongste is geloof ik 26 en de oudste 42 jaar! Heel verschillend dus. Moet eerst nog ff kijken of ik wel naar de wok ga. Eerst een vriendin zien te regelen die mee wil, want ga niet in m'n eentje!

Aimee zei:
Ik ben de jongste van de ploeg met m'n 22. De een na jongste is geloof ik 26 en de oudste 42 jaar! Heel verschillend dus. Moet eerst nog ff kijken of ik wel naar de wok ga. Eerst een vriendin zien te regelen die mee wil, want ga niet in m'n eentje!

Ik wil wel je chaperonne zijn :o

Maar wel een beetje mensen met brains? Komen ze al uit de beveiliging of zijn ze nieuw?

Peoples zei:
Ik wil wel je chaperonne zijn :o
Maar wel een beetje mensen met brains? Komen ze al uit de beveiliging of zijn ze nieuw?

Zitten een aantal servicemedewerkers van WWS tussen die nu alsnog deze opleiding volgen. Een paar horecaportiers en nog iemand die bij sales van WWS werkt. Wel aardige mensen allemaal! Als ik het leuk vindt, haal ik misschien ook nog wel m'n horecaportiersdilpoma, dan heb ik wat meer keus qua werkzaamheden betreft.

houthakker zei:
als je dat wilt kun je ook praktijkdiploma horeca portier halen ben je veel sneller klaar

Klopt, maar ik heb vanuit een paar hoeken gehoord dat de blauwe pas er uit zal gaan.

Mss dat iemand daar iets meer duidelijkheid over kan verschaffen?

Want anders laat ik mn opleiding Beveiliger-2 varen en begin over 3,5 jr direct met een cursus Horecaportier.

Aimee zei:
Zitten een aantal servicemedewerkers van WWS tussen die nu alsnog deze opleiding volgen. Een paar horecaportiers en nog iemand die bij sales van WWS werkt. Wel aardige mensen allemaal! Als ik het leuk vindt, haal ik misschien ook nog wel m'n horecaportiersdilpoma, dan heb ik wat meer keus qua werkzaamheden betreft.

Goed bezig!!
als je de kans krijgt zou ik zo veel mogelijk papiertjes halen.
Dan wordt je ook all-round en dat is voor werkgevers altijd makkelijk!!

Terug
Naar boven