AndroidHealthClinic

Werkt dit spul

****ed up G what the **** man.

Dit is ****ed up toch. Goed geleid en shit.

pindakaas op je armen smeren helpt zeker, wat je ook kan doen is eerst de pilletjes in pindakaas dippen en dan anaal inbrengen.
de inwendige anabolische werking neemt aanzienlijk toe.

post je voedings- en trainingsschema

pindakaas op je armen smeren helpt zeker, wat je ook kan doen is eerst de pilletjes in pindakaas dippen en dan anaal inbrengen.
de inwendige anabolische werking neemt aanzienlijk toe.

Klopt inderdaad, maar dat is al heel hardcore. Dan ga je na een paar uur al effect beginnen zien als je meteen erna naar de gym gaat...

Als je dit zou doen en daarna nog eens gewoon met pindakaas op je armen gaat trainen, dat is hoe de professionele bodybuilders het doen.

Die pindakaas werkt echt goed!
Goedkope pindakaas werkt daarentegen wel wat slechter.

Dit is wat ik heb gedaan:

Ik smeerde pindakaas op mijn armen en liet het opdrogen/intrekken, voordat ik een trui eroverheen deed (Anders wordt je trui vies en dat werkt niet!)

Mijn armen waren 32CM omtrek (Gemeten met een meetlint) en na ongeveer 5 weken trainen (3x per week armen) zijn ze gegroeid tot een nette 38CM omtrek!(Zie mijn forum avatar :))
Een mooie piek zit er nu op, dit omdat ik op het middenstuk wat meer smeerde dan op de rest, anders ziet het er zo stom uit vind je niet?

Op deze manier kan je in principe alles groter maken, alleen bij mijn schouders werkte het wel iets minder.. Denk dat ze sowieso niet zo hard groeien..

Zeker een aanrader!

Laatst bewerkt:
whehehehehe wat een topic

• Topic Starter Topic Starter
wel het topic ging namelijk specifiek over anabol-amp,
niet zozeer over mijn trainingsschema...
Ik wou wat meer weten over het spul.
En indien het slecht is, kunnen jullie betere producten vermelden?? en geen pindakaas want dat is hollandse shit.

En ik doe dit niet voor een of andere sport... gewoon voor spiermassa zoals ik eerder vermeld had....
Wat zijn dan de "echte" anabolen??

NOuja pindakaas hollandse shit?
Ik denk dat de mensen die hier grote armen van hebben gekregen dat niet zo vinden hoor..

Misschien dat zo'n methode je raar in de oren klinkt maar weet je hoeveel goede stoffen daar inzitten? EN omdat je het extern smeert blijft het langer goed omdat de afgifte langzamer is.

LEes ff 2 posts hierboven, daar heb ik mijn vooruitgang neergezet.. Had net geen tijd om het te posten vandaar dat ik em moest bewerken :)

En waarom wil je anabolen gebruiken? Ik zou eerst een goede basis leggen met pindakaas en goede voeding voordat je anabolen gaat gebruiken..
Ik heb gehoord dat je van anabolen een kleine derde been krijgt dus mij niet gezien!

En indien het slecht is, kunnen jullie betere producten vermelden?? en geen pindakaas want dat is hollandse shit.

En ik doe dit niet voor een of andere sport... gewoon voor spiermassa zoals ik eerder vermeld had....

Ondermeer kip, biefstuk, eieren..
Trainen en bulken durft ook wel eens anabool te werken.
Maar wil je echte anabolen, ga dan eens naar een veeboer (die erg volle en gespierde beesten heeft) en vraag naar groeihormoon. Dat spuit je in en huppa, klaar is kees. Als die beesten 1 ton kunnen worden, jij toch ook?

:roflol:

Gaat hij Pindakaas hollandse shit noemen... :roflol:

Gast, pindakaas op je armen smeren is één van de best bewaarde geheimen binnen de bodybuilding wereld. Pas wanneer je met pindakaas je maximum bereikt hebt zou je aan anabolen mogen denken.

Mijn armen zijn 6 cm in omtrek bijgekomen op minder dan drie maanden tijd door gewoon pindakaas (van Calvé wel te verstaan!) erop te smeren voor ik ging trainen.

Ik trainde daarvoor echt heel hard, maar het ging allemaal niet zo snel, dat ik van een professionele bodybuilder het geheim van pindakaas hoorde. Sindsdien heb ik echt hele dikke armen gekregen!

Laatst bewerkt:

Je bent duidelijk een ecto anders doe je niet dat soort uitspraken. Pindakaas is hét middel om spiergroei te bevorderen en wordt gebruikt door velen bodybuilders .. en nu beweer jij dat het hollandse shit is? jeetje man ga je is wat meer verdiepen in bodybuilding, wat een schande!:mad:

Ongelooflijk hoe nog steeds zoveel mensen de heilzame kracht van pindakaas niet kennen.

En waarom zeggen jullie allemaal dat hij pindakaas nu al moet gebruiken? Je moet eerst een solide basismassa hebben voor je pindakaas kan beginnen smeren, anders groei je te snel..

Wat een k*t ecto, dat hij pindakaas slecht noemt. Kill it with fire!

Ongelooflijk hoe nog steeds zoveel mensen de heilzame kracht van pindakaas niet kennen.

Het is dan ook een goed bewaart geheim. In de meeste fitness-centra kennen ze dit nog niet, alleen de echte bodybuilders weten het.

En waarom zeggen jullie allemaal dat hij pindakaas nu al moet gebruiken? Je moet eerst een solide basismassa hebben voor je pindakaas kan beginnen smeren, anders groei je te snel..

Ik ben ook na 3 maanden al begonnen met pindakaas smeren, en ik heb er geen spijt van. Ik ben op een paar maanden echt héél snel gespierd geworden, vooral mijn armen dan (daar smeerde ik vooral pindakaas op). Nu train ik bijna niet meer, maar toch heb ik nog steeds dikke armen!

Deze man...

Als je je een beetje meer had verdiept in dit wereldje was je er al veel eerder achter gekomen dat pindakaas de oplossing is. Je ziet toch ook altijd bij wedstrijden dat die mannen helemaal bruin zijn? Daarmee verraden ze eigenlijk al dat ze gebruiken.. :no:

Heb geen tijd om alle reacties te lezen dus zal mss al gezegd zijn maar heb je weleens pindakaas geprobeerd (insmeren op je armen, niet opeten)? Dat werkte voor mij namelijk heel goed. Wel op laten drogen en daarna een trui ofzo eroverheen aantrekken want het is niet echt gebruikelijk, dus mensen zullen je raar aankijken als ze het weten.

Terug
Naar boven