Fitness Seller

Wesley Snipes 3 jaar de bak in..

Flash1982

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
434
Wesley Snipes zit achter de tralies. De 48-jarige acteur heeft zich donderdag gemeld bij de McKean-gevangenis in Pennsylvania, meldt de Amerikaanse entertainmentsite TMZ op basis van twee woordvoerders van de gevangenis.

Eerder deze week zei Snipes in de talkshow van Larry King op een wonder te hopen. "Ik blijf hoop houden en geloof in een wonder", vertrouwde Snipes de talkshowhost toe.

Ook deed hij woensdag een laatste oproep voor een nieuwe rechtszaak omdat hij naar eigen zeggen geen eerlijk proces heeft gehad.

De acteur moet drie jaar de cel in wegens belastingontduiking. Hij vroeg eerder aan de rechter of hij na de feestdagen zou mogen beginnen met zijn straf omdat hij vier jonge kinderen heeft.

De rechter liet daarop weten dat Snipes genoeg tijd heeft gehad om zich voor te bereiden. De acteur kreeg zijn straf meer dan twee jaar geleden te horen.

Belastingontduiking

Snipes is veroordeeld voor drie vergrijpen op het gebied van belastingontduiking en zou een aantal inkomsten bewust niet hebben opgegeven. De acteur ging in hoger beroep tegen de uitspraak en werd van twee zwaardere delicten vrijgesproken

Belastingontduiking... wtf... ???

Hij hoeft al niet op een houtje te bijten... en dan ook nog frauderen:o

haha is dit serieus? bron ofzo? dit is wel echt ziek voor hem :)

The more money you have, the more you want

Sukkel :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die gast overleefd het zeker in de gevangenis. Sterker nog, hij wordt de baas daar. Hij kan hele groepen vampiers aan dus die jailbirds zijn niks voor hem...

Pech voor hem.

Is he ready?
He was born ready mother****er.

Kan hij een mooie comeback voorbereiden...had hij trouwens beter in Nederland kunnen doen...was hij er af gekomen met 3 maanden cel en een boete van een paar euro.

ik wed dat er genoeg big bobs daar zijn die zijn anusje wel eens lekker willen verwennen.

Niet iedereen kan zeggen dat hij snipes gedoet heeft.

Blijft een n*ger.
14m802p.png

3 jaar cel voor belasting fraude... Ik blijf me verbazen over die enorme straffen in dat land.

Daarom heet zijn nieuwe film ook game of death

Tja...gewoon stom, als je daar woont en de strafmaat weet...ga je dit toch niet riskeren?

Overwinning! 3 jaar geen films van Wes :)

Kan hij een mooie comeback voorbereiden...had hij trouwens beter in Nederland kunnen doen...was hij er af gekomen met 3 maanden cel en een boete van een paar euro.
Nee hoor...
Toen ik er werkte zat er een gozer vast, totale duur van de detentie >3 jaar voor een boete van over de 15K. Dit is een subsidiare hechtenis.
Met een beetje pech zit je vast voor een Lex Mulder, en moet je als je vrijkomt de boete alsnog betalen. In theorie kan je na je hechtenis als je vrij komt nog een keer op worden gepakt voor dezelfde boeten en als je deze niet betaald, wéér vast komen te zitten.

Die 3 jaar gaat nog wel wat vanaf hoor..

Heeft hij al niet gezeten dan? :S dit was 5 jaar geleden tog ook al bekend

**** no Blade 4:(

Terug
Naar boven